torsdag 7. juni 2007

10 ting dere antagelig ikke vet

Jeg har fortsatt en form for skrivesperre. Beklageligvis. Jeg har nå et par halvdårlige poster på hånden, men de blir aldri ferdige. De får ligge og vente litt.

I en tid hvor det fokuseres på sjekking (ihvertfall fra min side) er det lett å bare ville skrive om nettopp dèt. Jeg skal derfor bryte viljen, og liste opp 10 ting jeg antar dere ikke vet om meg. Dette er egentlig et meme, kanskje.

1. Jeg røyker 20 om dagen på vinteren, mens jeg nærmer meg 30 om sommeren. Og jeg ønsker ikke å slutte.

2. Jeg har ikke vært borte fra jobb mer enn en halv dag hittil. Og da tok jeg det som avspasering, ikke sykedag. Jeg har jobbet der i ett år nå.

3. Jeg er nødt til å ta oppvasken nå. Jeg er tom for bestikk.

4. Jeg elsket å leke med Barbie da jeg var liten (okei da.. den var ikke så overraskende).

5. En gang i tiden skrev jeg dikt.

6. Jeg har en liten tatovering på venstre skulder. Dere kan jo gjette hva jeg har valgt? Jepp. En sommerfugl.

7. En gang braste jeg inn i et verandagelender, og fikk to av tærne på hver side av en stang. De er fortsatt skjeve, så det ser ut som at tærne mine ønsker "peace".

8. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har brukt bikini.

9. Jeg var en ivrig skippertakstudent. Allikevel endte jeg med B'er alle årene.

10. Jeg er ikke så veldig glad i å bade.

1 kommentar:

mirakel sa...

Kommentarer på tidligere innlegg:

Egoisten sa...
Jeg ser jeg fort kan bli veldig kjedelig ved siden av deg. Jeg kan bare vifte med ørene..

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med godt forhold til Dumbo

7. juni 2007 16:45
mirakel sa...
Tror nok ikke du blir kjedelig, nei. Å vifte med ørene er undervurdert. ;)

7. juni 2007 16:49
Hjerterdame sa...
Hehe, kjekt å vite! Tror jammen jeg skal gjøre noe av det samme. Men først er det kveldsmat (nachos.. hehe, skikkelig sunt, I know). ;)
7. juni 2007 21:26
Hjerterdame sa...
Nå har jeg postet det. :)


Nirkatu: Jeg vil helst ikke ha etternavnet mitt i denne bloggen, så måtte dermed slette posten (vet ikke hvordan man sletter enkeltkommentarer.