torsdag 26. juni 2008

Lekre mannfolk

Jeg har funnet en til som må på listen min. Den listen som gir meg utroskapsrabatt om jeg skulle være så heldig å få sjans mens jeg er i et forhold, vet dere. Den heldige er:

Lekre, fine, badguygonegoodguy, Sturla Berg-Johansen. Nam.



Listen i sin helhet finnes et eller annet sted i bloggen. Men jeg gir dere den enda en gang, jeg. I revidert form. Man kan ikke få nok av slikt.

Den søte og sjarmerende Harald Rønneberg har en stabil og verdig plass:



Og Orlando Bloom som Legolas er smidig og vakker. Som alltid.



Jaquin Phoenix som Jhonny Cash glemmer jeg aldri. Han er rett og slett bare hot.


Og Taylor Hanson har en spesiell plass i hjertet mitt. Det virker kanskje litt barnerov å velge dette bildet? Vel, det var den Taylor jeg kjente og elsket. På internett kalte jeg meg IWantTaylorNow, husker jeg. Høhø.


Å, jesus... Jeg har nevnt det før, men Mads Mikkelsen - en sexgud.



Jeg kaller han bare Nathan Scott, men han heter egentlig James Lafferty. Uansett navn, han er superfin! Han har et sånn lurt glimt i øyet som alltid får meg til å fnise litt.

Jeg drømmer litt om å være Hayley i "One tree Hill", merker jeg.


Selv om Nathan er favoritten er ikke akkurat Lucas (Chad Michael Murray) stygg heller. Er det rart jeg elsker den serien?


Han er kanskje homofil i "Six Feet Under", men jeg liker det mørke og mystiske ved Michael C. Hall aka. David.


Og da er jeg tom for menn. Men det er en imponerende gjeng. Litt snille vs. slemme, syns jeg.

Så. Da er det deres tur til å lage liste!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Da er vi to som elsker One Tree Hill.
"Nathan" og "Dan" kommer til Bergen, og da skal jeg hilse på. *lykke*

Cecilie sa...

Ah, One Tree Hill! Jeg var innom en butikk på Bøler en gang, og rundt en hylle kom en tro kopi av James Lafferty. Jeg fikk fullstendig fjortisfakter, fniste hysterisk og løp og gjemte meg bak en annen hylle. Jauda. :o)

Sorgenfri sa...

Ooooh, dette er en oppgave jeg ser for meg at jeg kommer til å gå løs på med iver i løpet av helgen. :-D

(Så foresten Harald her forrige uke i Senkveld-bilen sin.)

Sorgenfri sa...

Også tenker jeg på deg hver gang jeg hører Hanson.
Ikke at det er så ofte selvsagt... *host*

(Ok, jeg har et svakt punkt for Mmmbop-låta... den gjør meg glad.)

mirakel sa...

Linn: What?!?!?! Sleipe Dan og FINE Nathan til Bergen? Når? Hvorfor? *dåner litt*

Cecilie: Hehehe! Skjønner deg godt, jeg. ;) Det er lov å være 14iss når man ser noe så vakkert. Men du skulle jo tatt et bilde, så kunne du delt det med meg!

Sorgenfri: Jeg vet at dette er i din gate. ;) Hvor mange ganger lagde vi ikke slike lister på høgskolen? Hehe!

Og Mmmbop er en kjempe bra flott, det. Ingenting å være flau over. Hanson er forøvrig underspilt, syns jeg.

:)

Anonym sa...

One Tree Hill rocker :)
(og ny sesong starter i september!)

mirakel sa...

Emilie: Jepp, det er helt fantastisk!

Og jeg er så glad for at de ikke kuttet ut serien etter High School, liksom. Syns det nye konseptet funker bra. :)

Anonym sa...

I mine øyner er Sturla en innertier;) Skikkelig glimt i øyet.. Kan ikke noe for det men Brad Pitt blir jeg aldri lei av... legolas.. sukk flott fyr, for ikke å snakke om filmbroren Viggo Mortensen. Har flere favotitter, men huske rjo ikke navna, håpløs på sånt. For tiden er det bare en som er i huet mitt, og han er ikke kjendis- men den kjekkeste på jord :D

Skal se om jeg lager en liste, men passer litt dårlig i disse sjekktider, for stakkars gutten føler seg kanskje utkonkurert;)

Delirium~ sa...

John Barrowman! Også kjent som Captain Jack fra Dr Who og Torchwood. Bare mannen smiler smelter jeg og sikler! Desverre er han 1) homo og 2) bosatt i Cardiff...

mirakel sa...

Tornerose: Uhuuuu! *erte* Jeg kan SE hjertene i øynene dine! ;) Jeg vil vite mer om denne flammen din. Hadde jo tenkt du skulle være neste ungkarskvinne på nett, men det ser ut som at du ordner ting på egenhånd?

Delirium: Jeg måtte google karen din, og han var jo søt. Men kan ikke si jeg kjenner han igjen fra noe sted.. hmmm.. nå skal det sies at jeg er ufattelig dårlig på ansikter, men litt flaut allikevel. ;)

Jaja. Du får trøste deg med at du kapret en bra fyr uansett! Virker jo som dere har det veldig bra sammen.

---

(er det bare meg eller er hele verden/kommentarfeltet mitt opptatt?)

Anonym sa...

Jude Law er den kjekkeste mannen i verden, det syns nå jeg.