fredag 30. mai 2008

Ting man kunne sagt

Noen: "Har du blitt brun? Jeg syns du ser så annerledes ut?"

Meg: "Nei, jeg er ikke så mye brunere. Jeg er våryr. Huden min gløder fordi jeg tenker på menn og sex hele tiden. Jeg har rødme i kinnene, og jeg er varm. Øynene mine skinner når jeg ser på arbeidsmenn som graver i grøfter, menn som kjører i biler, eller menn jeg møter gående på vei til jobb. Og jeg puster inn lukten av blomster, trær og lykke, mens jeg jeg lurer på hvor alt dette har vært.

Så, nei. Jeg er ikke blitt brun. Jeg er bare så fryktelig våryr."

(jeg svarte bare at jeg kanskje var blitt bittelittegrann brunere)

11 kommentarer:

Støvkorn sa...

Hihi...er du i brunst kjære venn?

Anonym sa...

Hehe, våren er flott :)

Sorgenfri sa...

Hele verden våkner om våren! :o)
Den spretter frem med sine fin-fine detaljer, farger, lukter, mennesker og hendelser.
Er det rart man blir litt fjollete da? :-D

Anonym sa...

Hehe.
Det høres pittelitt kjent ut.


...sa hun som har 3 desemberbarn.

mirakel sa...

Confiteor: You and me both, eller hva? :)

Beate: Den er herlig! Og det gjør meg nesten ingenting å ikke få utløp for alt heller. Er bare godt å være så energisk og våken.

Sorgenfri: Man har lov til å bli fjollete, ja. For dette er virkelig den beste tiden på hele året..! Må nytes...

Lin: Hehehe! Denne lo jeg høyt av (og jeg sjekket mailen min på jobb, så det var der jeg lo høyt.. hihi) Jeg er også desemberbarn, da. Hm. Ikke så stas å tenke på mamma og pappa slik. Vel vel... våren er deilig!

Amos Keppler sa...

alt blomstrer om våren. Det er nesten, nesten overveldende noen ganger.

mirakel sa...

mr. Amos Keppler: Det er overveldende å forstå hvor mye man sover om vinteren, syns jeg. I dobbelt betydning. :)

Anonym sa...

Åh, du skulle svart det! Så utrolig herlig det hadde vært. Nyt sommeren!! :-)

mirakel sa...

Hei, Ulme. :) Man skulle definitivt vært mer åpen om våryrhet.

Nyt sommeren du også!

Anonym sa...

Så utrolig kult om du svarte dette!!! :D

mirakel sa...

Lurer på hva de hadde sagt om jeg hadde vært så ærlig. Hm. Nei, jeg tør nok ikke det. Men jeg tør jo å skrive det i bloggen min.. det er ikke værst det heller. ;)