fredag 21. mars 2008

Påskeutfordring

Jeg utfordrer deg herved til å høre på denne sangen uten å:

a) Hulkegråte.
b) Få en nyforelsket følelse i magen.

Brandi Carlile - The Story.




Dersom du hulkegråter tipper jeg du er en smule sentimental i dag, kanskje pga. at Jesus døde en gang for noen år siden. Om du derimot får sommerfugler i magen tipper jeg at du storkoser deg med påskeferie, uten tanke for han fyren på korset.

Eller kanskje du rett og slett er forelsket, deprimert eller har sett mye på Grey's Anatomy. Uansett er jeg sikker på at sangen vil gjøre inntrykk på deg.

God påske!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Utfordring tatt. Ingen hulkegråting. Forelsket-følelsen var der fra før av, men den ble ikke mindre av å høre den nydelige låta :))

mirakel sa...

Hei, Lindis. :)
Godt du tok utfordringen! Hehe!

Den sangen forsterker forelsketfølelser, ja! Jeg veksler mellom å gråte og å kjenne sommerfugler storme gjennom magen.. vet ikke helt hva det sier om meg, egentlig. ;)

Anonym sa...

Jeg har lest bloggen din lenge. Din enkle stil kombinert med en evne til dypdykk i menneskesjelen, gjør dette til meget god litteratur.

Du er et særdeles modig menneske som evner å formidle din sårbarhet så personlig at erfaringene dine blir almenngyldige.

Takk for at du deler dine tanker, takk for din generøsitet, og takk for at du er et så modig og ærlig menneske.

Jeg gleder meg til å "følge" deg videre.

mirakel sa...

Hei, anonym. :)

For en utrolig hyggelig kommentar! Blir litt målløs, jeg...

Men, ja. Det er jo bare godt å dele, være ærlig og å skrive når jeg får slike kommentarer.

Tusen takk.

Lothiane sa...

Nydelig sang.. virkelig fin... Jeg griner lett og denne fikk tårene til å renne. Og det var ikke pga Jesus.. :)

Jeg tror jeg er forelska, gitt...

Anonym sa...

Måtte bare linke litt til deg i dag... fordi du fortjener det!

Med takk fra meg som synes du er noe av det fineste vi har i bloggerbyen. :)

mirakel sa...

Neimen, Lothiane..! Er du forelsket?! Det unner jeg det helt utrolig mye! Hmm.. trenger å vite mer da.. *hinte*

Når det er sagt: jeg så nettopp innlegget ditt, og ble utrolig glad. Så mange fine ord..! Noen ganger føler jeg meg som i min egen lille bloggverden, så det er litt godt å høre at noen setter pris på meg og legger merke til meg. Du skal definitivt ha en stor del av æren for den gode følelsen jeg sitter med nå.

*klissete klem*

Rikke sa...

Jeg sørger ikke, jeg er ikke nyforelska. Jeg har kanskje sett for mye på Grey's, men jeg liker nok sangen kun på grunn av den nydelige stemmen hennes. Om det hadde vært noen andre som hadde sunget den hadde jeg nok ikke hørt to ganger på den. ^^