torsdag 28. juni 2007

Psyko eks

Jeg er visst blitt en psyko eks. Jeg hadde i grunn sverget å ikke bli en slik, men enkelte ganger er det vanskelig å la være. La meg vise dere hva som har utløst dette:



















Ta en god titt på bildet i dette innlegget. Det er en kopi av min Eks' "social timeline" på Facebook. Jeg har redigert bort navn, men som dere skjønner er jeg mirakel. De fire stjernene betyr hans forlovede. Jeg valgte bort "erkefiende" og andre stygge ord jeg tenker når jeg hører om henne. Det ville blitt så barnslig.

Men ser dere noe rart?

Nettopp. Min eks hadde et forhold til både meg og sin nåværende frue i 2005. Det har han aldri fortalt meg. Slik jeg husker det var vi sammen fra 2004 til 2006, og vi var i grunn enige om å være monogame. Trodde jeg. Jeg må ha misforstått et eller annet.

(neida, det er bare en skrivefeil)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Oooohh, den var under beltestedet. Skjønner godt at du reagerer, men håper du klarer å heve deg over dette, for du er SÅ mye bedre menneske enn han noensinne vil bli.

mirakel sa...

Jeg tror ikke jeg er så mye bedre, egentlig.

F.eks har han sagt at det er en skrivefeil, mens jeg stadig maser om det (han retter det jo ikke opp). Og dessuten vet jeg at han har adressen hit, og håper (?) at han skal lese det.

Det er ganske low. :p

Men takk for oppmuntring, snuppa. :)

Anonym sa...

Er ikke det et sitat fra Top Gun da?

Anonym sa...

Nuvel, da trekker jeg slutningen basert på det jeg vet om deg. Og det er akkurat det jeg skrev ;-) Jepp!

mirakel sa...

Hans Olav: Det kan godt hende. Ser det står på min side også. Men det passer best på eksen sin. ;)

Nirkatu: Og du vet ganske så mye om meg. :) Tusen takk, da!

care sa...

Hm, dette forstod jeg ikke så mye av. Skjønner at jeg har mye å lære meg på facebook. Men det høres slettes ikke bra ut.

mirakel sa...

Facebook er komplisert. :) Informasjonen som står på denne timeline-greia er blitt godtatt fra begge parter når man har addet hverandre som venner. Også kommer det automatisk opp slik. Oversiktlig på godt og vondt. :p

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Kooperativet tar også oppdrag der vi hjelper til med overtalelser av ymse sort, mot et ikke alt for stort beløp betalt av oppdragsgiver.

Denne helgen kjører vi "Vi tar 2, du betaler for 1" kampanje.

mirakel sa...

Jasså, dere har begynt med lyssky business? Høres ut som et fantastisk salg (?), men jeg tror jeg står over. Ellers takk. :)

Anonym sa...

Phøø. Alle mannfolk er utro... Hvorfor ikke han?

mirakel sa...

Alle mannfolk er ikke utro. Jeg har nok mye større tro på dem enn du har. :)

care sa...

Aha, da fant jeg ut av det.

mirakel sa...

Jepp. Det er forsåvidt en grei oversikt. Det er bare litt kjipt når man finner ting man ikke vil finne der. ;)

Lothiane sa...

Jeg er på Facebook, men kan ikke huske å ha sett en sånn timeline før. Hvor finner jeg det?

Skjønner godt du reagerer, det ville trolig sett ganske likt ut i min situasjon (om visse folk var på Facebook OG om det hadde stått noe der om forholdet).

mirakel sa...

Du finner timelinen når du har alle vennene dine oppe (view all friends), også står det en knapp øverst som heter social timeline. Det er ganske enkelt å finne. :)