lørdag 10. januar 2009

Tilfeldige tanker en nerdete lørdagskveld

- hittil i det nye året har jeg sett mistenkelig mange reklamer for slanking. Og smertelig mange for røykeslutt, representert ved bilderav den grusomme sykdommen KOLS. Jeg antar tvfolkene vil vi skal utføre nyttårsforsettene våre. Uansett. Jeg har innsett akkurat hvor avhengig av røyk jeg er, for av en eller annen grunn skremmer de meg aldri nok til å ville slutte. Jeg sitter faktisk her; innrøyket, drikker ekte cola og spiser sjokolade og popkorn med smør.

- Jennifer Aniston er perfekt. Jeg er egentlig ganske glad i meg selv slik jeg er, men det hadde ikke gjort noe å våkne opp som henne en dag.

- jeg har blitt så voksen og ansvarlig at shopping nesten ikke er morsomt lenger. Det forbindes vel mest til dårlig samvittighet og knusende økonomi.

- noen ganger har jeg lyst til å la meg forfalle fullstendig, slik at jeg kan få en makeover og bli ubeskrivelig vakker og forandret.

- jeg har spist pizza fem av seks dager denne uken.

- jeg er ikke bedre enn at jeg setter pris på morsomme reklamer. Disse for Keno er herlige:

Ingen kommentarer: