torsdag 2. oktober 2008

Dagen i dag

Sorgenfri har tagget meg!

Dette passer meg utmerket. Jeg har nemlig mistet litt av blogg-gløden min, og håper den vil komme tryllende tilbake mens jeg skriver litt pjatt.

Dagens høydepunkt: Melding fra en jeg ikke trodde kom til å skrive.

Dagens sang på hjernen: Lyden av vann fra springen. (Forresten: å se folk ta urinprøver er ikke min favorittoppgave.)

Dagens joviale: "Jammen er høsten her. Tenk at vi allerede er kommet til 2. oktober." (sagt til omtrent alle jeg har møtt)

Dagens fnis: Jeg må bruke sjal rundt halsen.

Dagens snufs: At jeg ikke takler sakte flørt, så da blir jeg rett-frem og skremmende. Også ødelegger jeg alt sammen.

Dagens irritasjonsmoment: At jeg ikke klarte å bruke endringsfokusert rådgivning i samtale i dag.

Dagens "for første gang": Jeg har vært streng i dag, og det skjer ikke så ofte. Bare når jeg blir kraftig irritert, tydeligvis.

Dagens beste måltid: Brødskive med smør og banan til lunsj. Jeg spiser frokost og lunsj nå, folkens! *klapp på skuldra*

Dagens spørsmål: "Kan jeg skrive dette, tro?"

Dagens ordtak: "Vask, vask, så får du et smask." (jepp, jeg har vasket leiligheten i dag)

Jeg tagger: Hjerterdame, Serendipity Cat og Frøken Makeløs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uuh! Bra "dagens fnis" ;-)
Føler meg kallet, skal prøve å svare!

mirakel sa...

Katten: Kjempe bra du tok utfordringen. :D Vi var morsomme på fnis begge to, syns jeg!