tirsdag 23. september 2008

Spørsmål:

I hvilken situasjon befinner jeg meg i?

Jeg har gjort meg pen i dag. Den fine rosa, blondetrusen min er tatt i bruk for første gang, og jeg har tatt på en kjole over. Jeg har skrubbet meg vakker, og det finnes knapt hår igjen på kroppen. Jeg lukter rent og godt.

Når vi møtes har jeg et sjenert blikk og et nervøst smil. Vi er begge litt beklemte, men han har kontroll over situasjonen. Han forsikrer meg om at det vil gå bra, han tar seg tid til å berolige fortvilte sukk og nervøs hiksting.

Jeg får lov til å være alene når jeg kler av meg. Veien bort til benken er ikke så lang da. Jeg hopper klønete opp, tar et dypt pust i magen, og gjør meg klar.

Og når jeg sprer bena kjennes det litt ekkelt. De tas for langt fra hverandre, jeg er tørr og jeg er ubeskyttet. Han glir inn med delvis makt. Jeg puster ikke så mye.

Jeg spør om alt ser ok ut, og han sier at alt ser veldig bra ut.

Også er det over.

Han sier han at vi sees om tre år. Og jeg sier at dersom jeg er flink sees vi om tre år, ja. Men dersom jeg ikke er flink, kan det hende vi sees tidligere.

Og jeg betaler 200 kroner og går.

----

Så, hva var dette?

21 kommentarer:

Anonym sa...

donasjon?

mirakel sa...

Nei... *smile hemmelighetsfullt*

Anonym sa...

gynekologen! haha

Anonym sa...

Gynekolog....og jeg gruer meg til det blir min tur!

mirakel sa...

Flinke dere er til å gjette! Var det veldig lett?

Gynekologisk undersøkelse er på merkelig vis ikke så ille. Sånn rent bortsett fra at man føler seg brukt og kastet etterpå. Hehe! Men det er så fort over, så man rekker knapt å tenke at det er fælt. :)

Anonym sa...

men hvis man skal stelle seg pent for gynekologen, så må man ikke ta feil av parfymen og glittersprayen

Anonym sa...

hehe...den var ikke så vanskelig nei, men godt beskrevet! :o)

Anonym sa...

Jeg kjenner en gynekolog som sier han aldri har sett en truse (pasientenes altså!) de legges alltid UNDER noe, mens bh'er og genserer, sokker og alt annet kan legges på toppen, men aldri trusen....
Du kan se meg naken men trusen min får du aldri....?
Kanksje en liten bit av bluferdighet?

Men som han sier; det er en jobb, som alt annet. Og det tror jeg ham på!
Den benken er ikke så veldig erotisk akkurat :-)

Maryam Trine Skogen sa...

GU hehe

Maria Amelie sa...

du lurer leseren, kult. trodde du skulle på date først:-)

mirakel sa...

Lisa K: Jeg har hørt en legende/myte om at slikt skal ha skjedd. Hihi! Har også hørt (en sann historie, faktisk) at noen hadde klart å få et frimerke der også. *ler*

Bell4trix: Da må jeg gjøre det vanskeligere neste gang jeg lager en sånn lurehistorie. ;)

Randi: Når du sier det, så la jeg faktisk trusen min fint inn ved buksebenet. Så legen så i grunn aldri at den var fin og ny. Hehe! Rart at DET skal være så farlig, han har jo beste innsyn til det aller helligste, liksom.

Satser på at legen ikke tenker "aha, så slik ser denne ut, hun før var jo mye mindre/større/hårete/hvasomhelst". Uah.. litt ekkelt å tenke tanken, egentlig.

Valgerd: Ti poeng! :D

Maria Amelie: (nyhyyyydelig navn!)
Morsomt at du gikk litt på den. Jeg hadde håpet noen tenkte date, nemlig. ;)

Anonym sa...

bare 200 kr?hm...det fårn si...betalte godt over 1000 lappen jeg,men riktig nok på en privat ting,volvat!

Anonym sa...

Det der gjorde jeg også på fredag. Bare med to damer.

(ser at spenningen er tatt i kommentarfeltet allerede, men klarte ikke la være)

mirakel sa...

Anonym: Jeg bruker bare fastlegen min, jeg. Men han er kjempe flink! Måtte faktisk si det til han, at han var så forsiktig og flink der nede. :p

Sonja: Tihi! Fint du er med på leken. ;)

Anonym sa...

det kan godt hende at det er sant, det var moren min som fortalte historien til meg, jeg tok det som en vits da

men altså, det förste jeg tenkte var egentlig at nå hadde du vært ute og kjöpt deg en prostituert ...

mirakel sa...

*ler*

Jeg tenkte på en blanding av date og prostituert som tar jomfrudommen min, eller noe. :p

Sigrun sa...

For noen kan gyn. und. være vanskelig (overgrepsbakgrunn).

Jeg har dessuten opplevd en gang at jeg måtte kle av meg foran to stk (lege og legestudent). Og legestudenten satte seg oppå klærne mine på stolen. Etter undersøkelsen måtte jeg krype under stolen hvor hun satt på alle fire med bar bak, for å hente truse og strømpebukse som var falt ned på gulvet. Sånn kan de oppføre seg til tross for at de kjenner min bakgrunn.
Har også opplevd to utskrapninger uten bedøvelse. Det var et smertehelvete uten like.
Sier det ikke for å skremme, men for at man er obs på at alle ikke er like hensynsfulle.

Anonym sa...

Jeg var i "gaper'n" på mandag, og synes også at det er helt ok at det er tre år til neste gang!

Jeg legger trusa på topp, siden det er den som skal først på igjen!

mirakel sa...

Sigrun: Det er utrolig skuffende å høre at du har hatt en slik opplevelse. Det virker for meg som en selvfølge at man ikke tar inn student til noen med overgrepsbakgrunn! Og så forferdelig at de ikke hjalp deg å plukke opp ting.. uff.. du skulle levert inn en klage på legen..

Heidi Fleiss: Gratulerer med vel overstått. ;) Og du er nok en av få som har trusen øverst.

Men tar du av deg sokkene? Er det noen som tar av seg sokkene?

Anonym sa...

jeg tar av meg sokkene

mirakel sa...

Lisa: Tihi! ;)