fredag 6. juni 2008

Meg selv fra A til Å

Lothiane har bedt meg beskrive meg selv alfabetisk. Akkurat passe oppgave når man er litt for giret til å sove, og litt for daff til å gjøre noe.

Jeg skal forsøke å gjøre det morsomt, men jeg antar at det ikke blir så fryktelig spennende. Vel, dere får se på det som en enestående mulighet til å bli kjent med meg. Fantastisk.

A - Alt Annet enn Altetende (med andre ord fryktelig kresen på mat).
B - Billig og villig. Eller noe slik.
C - Jeg elsker å si ordet Cock. Akkurat sånn som Samantha i "Sex and the City" sier det.
D - Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen, og kan sikkert oppfattes som dum. Suger spesiellt mye i konkurranser som Trivial Pursuit.
E - Finner jeg noen jeg liker har jeg lett for å Elske.
F - Jeg er Feig når det gjelder å prøve nye ting. Fallskjermhopp? Neitakk.
G - Livet mitt er Godt, og jeg er som regel fryktelig Glad.
H - Jeg er Håpefull og tror fortsatt på Den Store Kjærligheten/Den Rette.
I - Innimellom er jeg ganske Ivrig. Og da kan jeg bli Intens. Og det er Ikke bra.
J - Jeg er en Jævel i senga, rett og slett. Eller. Man forsøker i det minste.
K - Kul er mellomnavnet mitt.
L - Jeg er lidenskapelig, på godt og vondt.
M - Noen ganger kan jeg være fryktelig morsom. Som når jeg prøvde å spise fiskesuppe i dag (understreker prøvde) som inneholdt en hel kreps-ting. Da måtte jeg si "unnskyld, frue. Det er et lik i suppen din", til min ene kollega.
N - Jeg er særdeles lite glad i å bli holdt for Narr.
O - "Optiiiiimist, jeg vet det går bra til siiiiiist, så lenge vi leeeeever heeeer, er jeg en ooooptimist!"
P - Jeg er alt annet enn prippen, unntatt når det kommer til tiss, bæsj, fis og rap.
Q - Jeg er en Quinne med stor Q.
R - Jeg er redd for så mangt. Menn, edderkopper, å snakke i store forsamlinger.
S - Sosial intellegens er så utrolig mye viktigere enn sånn annen intellegens. Høhø.
T - Jeg er trofast, omtrent som en hund.
U - Utroskap står ikke så veldig høyt i kurs hos meg. Hør, hør, fremtidige ektemenn!
V - Jeg har lyst til å bli mer Vill.
W - Jeg flyr som en Wind når jeg er redd for å komme for sent til ting (for sent vil si at jeg ikke kommer ti minutter for tidlig).
X - Jeg har endelig tilgitt X'en min.
Y - Jeg er Yndig og skjør som en liten blomst. Særlig rett etter sex.
Z - Jeg kan ikke danse Zalza (jeg vet det ikke skrives med Z, men hva annet kan jeg ha her?).
Æ - Jeg er.. tadaaaa: Ærlig. Intet nytt under solen, med andre ord.
Ø - Jeg Ønsker meg en hel del.
Å - Jeg er Åndelig.

Se der, ja! Den var faktisk ganske morsom å skrive.

Jeg tagger Esquil, Confiteor og Sorgenfri.

4 kommentarer:

Esquil sa...

dum er du jo ikke, da.

mirakel sa...

Så hyggelig at du ikke ser på meg som dum! :)

Er redd du blir skuffet over alt jeg ikke kan etterhvert, da. Men.. den tid, den sorg.. :p Inntil videre får jeg surfe på sjarmen.. høhø.

Anonym sa...

Jeg liker slike lister :) og denne ser ekstra morsom ut å skrive. Jeg tror jeg skal forsøke meg på en slik liste jeg også.
Liker bloggen din veldig godt, håper det er greit at jeg linker til deg :)

mirakel sa...

Beate: Ja, den var faktisk morsom å skrive! Må tenke litt, men ikke for mye. Akkurat slik meme'er skal være.

Og det er veldig greit at du linker til meg. Koslig å høre at du liker bloggen min.. Nå ble jeg glad! :D