lørdag 24. mai 2008

Tilfeldig oppslag i Hot Sex

Jeg har blitt tagget av Sorgenfri. Det går ut på å finne nærmeste bok, slå opp på en bestemt side, finne noen bestemte linjer, for så å skrive det hele ned. Dette har vært over hele bloggverden, så dere skjønner antagelig greia.

Min nærmeste bok er tilfeldigvis Tracy Cox' "Hot Sex". En liten bibel for de som har lyst til å bli gode elskere.

Vel. Here goes.

"Vaginale orgasmer går over et større område - som om bølger av nytelse vasker over hele kroppen min. Klitorale orgasmer strømmer ut fra klitoris. De er mer som euforiske eksplosjoner, et vulkanutbrudd."

Resten av boken er like spennende og fargerik. Les i vei, alle sammen.

Den passer til og med oss som er enestående i sengen fra før.

3 kommentarer:

Gretten sa...

He he - dette er den beste så langt i bokmemingen. Festlig!

Sorgenfri sa...

Jeg merker at jeg kjenner meg fryktelig kjedelig her nå.
Pike 1 leser om Hot Sex, pike 2 om NASA...

Jeg føler at jeg taper litt, men er ikke helt sikker på hva.
*humre*

mirakel sa...

Gretten: Så langt? ;) Vel, jeg var heldig med boka..

Sorgenfri: Tja. Pike 2 viser at hun er smart og interessert i rare, litt mandige ting. Det er ikke så værst. :) Tror ikke du taper noe som helst, jeg.