torsdag 10. april 2008

Ti ting jeg irriterer meg over

Her følger en liste over ti irriterende ting folk gjør. Jeg ville dumpet enhver mr. Right om han hadde gjort noe slik (og har vel kanskje gjort det også).

Listen er ikke i prioritert rekkefølge.



1. Å dobbeltklikke på ALT. (linker trenger bare å trykkes på èn gang, faktisk)

2. Å smatte mens man spiser. (*klikke litt*)

3. Å puste veldig høyt mens man spiser. (*klikker litt til*)

4. Å ta altfor store biter når man spiser. (jepp, jeg har et problem med mat)

5. Å skrive med èn eller to fingre på dataen.

6. Å spørre om jeg ikke skal ta førerkort snart.

7. Å svare kort på meldinger, type "ok" eller bare et smilefjes.

8. Å snakke lavt/mumlete/uforståelig og samtidig bli sur når ikke folk får med seg hva de sier.

9. Å bli helt blind for akkurat den tingen jeg har lyst til å vise. (f.eks rådyr, elg og andre ting som blir fort borte)

10. Å kysse med ekstremt mye spytt, en svært ivrig tunge eller fantasien om at det er digg å bli bitt til blods.

13 kommentarer:

Gretten sa...

Yooooooohuuuuuuu - jeg bestod så til de grader!

Sorgenfri sa...

Præhæhæ!

mirakel sa...

Gretten: Jeg og du, baby. Hadde vi møttes ville det blitt fyrverkeri! ;)

Sorgenfri: Hå! Trodde du var sur et lite øyeblikk, slik jeg alltid får følelsen av når jeg får et minisvar. Men den "præhæhæ" er ikke til å ta feil av. Du er i et riktig så tullete humør, søta. ;)

Anonym sa...

Ok

Anonym sa...

Men har du virkelig ikke tenkt å ta lappen snart?

Anonym sa...

Hehehe, også kommer jeg ikke over at JEG er sånn som ikke rekker å se ting..! Sånn som elger og sånn. Jeg som trodde jeg var feilfri.... ;)

Du må utvide lista litt og, slike lister ER så morsomme. Hvis du går med en penn på deg, så kan du skrive opp i løpet av dagen. Hehe.

Støvkorn sa...

Høm,høm...jeg kan skrive kort... uuuu, uperfekt venninne!! (jaja, du vet hva de sier, ingen kan være perfekte, selv jeg har feil! :p )

Balanse sa...

La oss få se ti ting som gleder deg også :)

Anonym sa...

Her må jeg si meg enig på seks av ti punkter, ja.

mirakel sa...

Hjorthen: Jeg skvatt faktisk når jeg så disse kommentarene. Det er noe spesiellt når menn bare gir meg et "ok". ;)

Mette: Ja, kanskje jeg skulle skrevet ned ting i løpet av dagen..! Hehe! Men jeg redd jeg kunne komme til å støte noen. Får holde meg til denne litt enkle listen, tror jeg. Din tur snart, kanskje?

Confiteor: Oi! En feil! Hehe! Jeg har iiiiingen.. :p

Balanse: Det kan jeg godt skrive. Tenker egentlig at det ikke er så spennende, men jeg får prøve å skape litt.. ehm.. balanse. *humre*

Røverdatter: Seks av ti? Åh.. hvilke?! :D

Anonym sa...

Jeg er jo litt...spesiell da;-)

Anonym sa...

Hm...Ja, hvilke var det jeg var enig i? Når jeg begynte å telle etter nå, så var det plutselig flere. Jeg får heller ta de jeg er "uenig" i.

Nr. 5: Det er enda verre hvis det går treigt i tillegg, men jeg er litt enig allikevel.
Nr. 6: Jeg har førerkort, så derfor får jeg ikke det spørsmålet. Men sikker irriterende.
Nr. 7: Tja, kan være irriterende, men her synder jeg nok selv.
Nr. 9: Det er liksom litt for uskyldig til å bli irritert for etter min smak, men skjer det ofte nok så kanskje.

Resten er jeg enig i, men kan nok se mellom fingrene på nr. 4 fordi det kan skje den beste i et litt ivrig øyeblikk...

mirakel sa...

Hjorthen: Du er ihvertfall spesiell nok til at jeg klarer å huske den h'en i nicket ditt. ;)

Røverdatter: Store biter kan skje den beste. Noen ganger kan jeg bli fryktelig ivrig, egentlig.. men heldigvis spiser jeg de fleste av måltidene mine alene. Hehe! Ellers oppfordrer jeg deg til å skrive en liten liste selv.. det er jo så stas å lese! :)