fredag 21. september 2007

Derren Brown imponerer

De siste dagene har jeg blitt kjent med en imponerende kar. Han heter Derren Brown, og han lurer folk. Som de fleste mannfolk, med andre ord (høhø). Vel. Siden han har fått meg til å både bli forbannet, skeptisk, lattermild og sjarmert tenkte jeg at jeg burde "sende han videre". Et slikt mannfolk bør ikke holde seg til èn kvinne.

Først kan dere se hvordan han arbeider. Talentfull liten jævel, altså. Og jammen er vi mennesker rart skapt.



Så kan dere få se hvor langt han faktisk går. Her får han faktisk en dame til å tro at hun dør, og får en ut-av-kroppen-opplevelse. Etikk er nok ikke hans sterke side. (og jeg faller selvsagt for det usympatiske i han)


Pretty darn amazing.

Det finnes mengder av videoer på youtube. Jeg skal ikke legge ut flere enn to her. Av egen erfaring vet jeg at de fleste sikkert ikke kikker på dem en gang.

Men dere som gjør det: kos dere!

5 kommentarer:

Anonym sa...

HERREGUD.... Jeg så begge videoene, og jeg litt paff...! Utrolig. :)

mirakel sa...

Ja, han er ganske utrolig. Egentlig himla slem, men det er fascinerende..!

Morsomt at du så på filmene, da. :)

Lothiane sa...

Jeg så begge to og er imponert! Glad det ikke er meg som blir lurt som den siste videoen, det må ha vært forferdelig. Ganske grusomt, men hun får vel hjelp i ettertid...

Nadiyya sa...

Åh herran land! Han er ikke sann altså... Har sett de videoene hvor han avslører synske vaffall!!!

mirakel sa...

Lothiane: Ja, jeg vet det. Forhåpentligvis får de fleste av hans "ofre" litt hjelp i ettertid. De opplever ganske grusomme ting..!

Nadiyya: Han forsøker hele tiden å "avsløre" den alternative verden.. men han overbeviser meg bare om at han selv er synsk. ;) Ironisk nok.. hehe!