tirsdag 22. mai 2007

Bilde-og-film-meme

Jeg ble tagget av Esquil, og det er jeg jammen glad for! Nå har jeg fått meg en virkelig god latter.

Oppgaven går ut på at man skal svare uten ord, kun med bilder.

1. Hva er du flink til?














2. Hva drømmer du om?















3. Hva er det beste med hjemstedet ditt?















4. Hvem drømmer du om å kline med?








5. Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?












6. Hva er du mest redd for?

















7. Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?

















8. Hvilket yrke ønsker du deg?











9. Hva ville du sunget på Idol-audition?


10. Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig?



(obs! Filmene er ikke like, sånn som det kan se ut som.)

11. Hvem tagger du?





































(Jeg er veldig redd for at dere tror at jeg innbiller meg at jeg er flink til å synge. Slike mennesker er jo så slitsomme. Men, altså: jeg er fullt klar over at jeg synger en smule for lyst, og ikke så veldig rent.)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, den filmen var GENIAL! Jeg ble ikke flau over deg heller, syns bare du var veldig søt og morsom. Du tar i, for å si det sånn. ;)

mirakel sa...

*ler* Det er skikkelig skummelt å legge det ut, for jeg vet godt at jeg ikke er så god på å synge. Men man skal jo utfordre seg selv litt, mener jeg.

Og jeg glemte helt å tagge deg!!!! Endres på nå, sånn at du også må ta den.

Anonym sa...

Finfint at jeg også ble tagga. Jeg har akkurat filma toppen av hodet mitt som synger i dusjen (!), men tviler på at det blir lagt ut. Hehehe... Må rett og slett skåne både folk og fe for det der. ;)

mirakel sa...

Døh.. hvis jeg viser min værste One-tolkning, så kan du definitivt vise fram litt harmløs synging i dusjen. Kanskje du får besøk av noen mannlige lesere også. ;)

Anonym sa...

Du hoppet over nr 8 - var det litt feigt, eller bare glemte du det?

mirakel sa...

Godt observert! Den hadde visst falt ut, men den er inne igjen nå. Var ikke akkurat det skumleste spørsmålet, da. ;)

Støvkorn sa...

Ååå,søkte på sosionom og ta kom det bildet opp som du har under ønsket yrke :D

Støvkorn sa...

Og hvem ville du kline med??
mange menn?

mirakel sa...

Jepp, confiteor. Drømmeyrket er sosionom, og jeg vil kline med hvemsomhelst. ;)

Ordner du sånn også snart?

Unknown sa...

du må stille opp i Idol. Heia heia heia!

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med øre for musikk?

mirakel sa...

Egoisten er en fin fyr. :) Takk for cheerleader-forsøk. Kanskje du kan være manageren min. Jeg tror jeg vil trenge en skikkelig god manager om jeg skal få noe gjennombrudd.

Unknown sa...

Du vil neppe ha meg som manager. Jeg har faktisk forsøkt å være manager for en rockeband med kjempepotensiale. 4 unge karer på 16 år med utrolig spilleglede. De hadde en meget fet låt som ble spillt inn. Der endte det. En av gutta valgt håndballen. Han var visstnok flink til det, og mente det var mer penger å hente der. Forståelig. Etter at han stakk, så løste hele bandet seg opp og jeg satt igjen med en litt dyr demo og en intensjonsavtale med et plateselskap.. Plateselskapet trakk seg selvfølgelig når det ikke var noe band mer...

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med mange andre talenter.

mirakel sa...

Neimen, Egoisten da.. der tok du altfor mye skyld. Jeg ville gått hardt på han som slutta for håndballen. Det er der feilen ligger! Tenk å velge håndball fremfor band, da. Merkelig.

Du var helt sikkert en knakande bra manager. Du skaffa jo både demo og intensjonsavtale, hva nå enn det er.

care sa...

Jeg digger bloggen din Mirakel.

Bare sånn til orientering :-)

mirakel sa...

Så utrolig hyggelig å høre, merethe! :) Tusen takk! Slike orienteringer er definitivt kjekke å få. ;)