fredag 18. juli 2008

Et meme

Esquil har tagget meg, og jeg er en veloppdragen pike som ikke vet å si nei (selv om jeg frykter dette vil ta lang tid).

Så. Here goes.

Hvilken post i bloggen din er bloggens mest kommenterte, og hvorfor?
En gang i skuddåret får jeg rett oppunder 30 kommentarer. En gang har jeg fått akkurat 30, og det er, ikke uventet, innlegget hvor jeg ønsker en date. Jeg regner med det er nysgjerrighet, en litt blogghoreoverskrift og det faktum at jeg er en drømmedate som gjør kommentarene.

Hvilken post i bloggen var den første som ble så mye kommentert at du ble overrasket?
Jeg ble egentlig overrasket den første gangen noen utenom de jeg kjente kommenterte. Hadde aldri trodd jeg skulle få kommentarer fra "fremmede". Min første ukjente kommentator var LordX, noe jeg følte var ganske greit.

Hvilken post i bloggen ville du helst at statsministeren (eller en annen med makt) skulle lest?
Dette forutsetter at man faktisk skriver noe som statsministeren burde lese. Noe han kunne gjøre noe med, på en måte. Og dere vet at dette ikke er en slik blogg. Jeg har da vel aldri skrevet noe politisk i mitt liv. Men om han skulle lese noe måtte det blitt denne eller denne. Da kunne han kanskje gitt noe mer ressurser til rusomsorgen, evntuelt ikke kuttet ut noe.

Hvilken post i bloggen ville du helst at drømmedama/mannen skulle lest?
Hvis han vil ha en oppskrift for å sjarmere meg kan han jo ta en titt her. Det er en gammel liste, men enkelte av punktene består fortsatt. Vil han lære om meg (på godt og vondt) kan han kikke her, eller han kan kikke på smaken min her.

Hvilken post i bloggen har best bilder av deg selv?
Jeg liker at folk kan se de nyeste bildene av meg, fordi det er de jeg føler er mest ekte. Dere finner det nyeste i posten om Trondheim.

Hvilken post i bloggen har de beste kommentarene?
Jeg elsker alle kommentarene mine! De som brenner seg mest fast er de som skriver at de blir berørte av det jeg skriver.

Hvilken post i bloggen har kommentar fra den mest kjente personen?
Ingen kjendis har skrevet kommentar her, gitt.

Hvilken post i bloggen ligger på toppunktet i leseutviklingen?
Jeg fikset meg statcounter for ikke så lenge siden, så jeg er ikke helt kjent med dette... men det ser ut til at Trondheim-posten ligger øverst nå. Regner med det er fordi det er bilder av tre superhotte damer der.

Hvilken post i bloggen blir oftest funnet av søkemotorene, og hva søker folk på?
Det er mistenkelig mange som søker på mirakel+blog. Det gjør meg litt redd for at jeg er enda mindre anonym enn jeg tror (joda, jeg prøver ikke å være anonym, men helt greit at kommende svigerforeldre ikke leser her).

Ellers er flere interesserte i intimpiercing, Derren Brown, edderkopper, jobbintervjuer og kløfter.

Hvilken post i bloggen er mest undervurdert?
Øh. Jeg er en av disse som føler meg vurdert til akkurat den jeg er. Hverken over eller under.

Hvem tagger du?
Sorgenfri og Confiteor.

Ingen kommentarer: