lørdag 19. juli 2008

Feriemodus

Endelig kom ferien til meg også! Jeg kommer ikke til å kutte ut å skrive her, men i tilfelle det går noe lang tid mellom innleggene gir jeg dere følgende gave:

Sia - Breathe me.



Det er verdens nydeligste sang. Jeg har den på repeat og den surrer rundt i hodet mitt selv når jeg ikke har mulighet til å virkelig høre den. De av dere som har sett Six Feet Under vet at man automatisk får tårer i øynene også.

Vel. De som lurer på ferieplanene skal få vite at jeg reiser til Lillehammer i dag, Nordfjordeid (huhei) på søndag, også venter enda litt tid i Lillehammer og Fredrikstad etterpå. Tre uker kommer til å gå fort, så jeg har tenkt å nyte dagene time for time.

Jeg skulle forresten gjerne hatt noen gode idèer på hva en familie kan gjøre i Nordfjordeid, men jeg har en følelse av at det er litt vanskeligere enn tips om Trondheim?

Hasta la vista, baby! (eller hva man sier)

4 kommentarer:

Anonym sa...

GOD FERIE og GOD TUR! :-)

Jeg digger Lillehammer.. Men byen er kanskje best om vinteren?

vibeke sa...

Du kan f.eks ri på en fjording........

Hesten - altså :-)

Anonym sa...

Ey, du posta klokka 11.11!! Flinkis! Takk for ei fin helg, sees i morra.

Husk tingene vi kan glede oss til: Kråkenes fyr, Europris osv. ;)

mirakel sa...

Ulme: Takk, takk! Jeg er jo oppvokst i Lillehammer, og er utrolig glad i byen. Men jeg syns i grunn vintrene er de værste. Jeg hater å bli kald. Og dermed flyttet jeg til slapsete (men varme) Østfold. ;)

Vibeke: Denne har jeg ledd av i hele dag, og du har blitt sitert flere ganger.

Tror neppe jeg ender opp med å ri noe som helst der, egentlig. :p

Søster: Jepp, 11.11 er ikke dårlig! Hehe!

Kråkenes fyr blir stas, faktisk. Jeg gleder meg til å ta bilder!

Sees i morra, snupp!