søndag 27. mai 2007

Håpløst

Viser til tidligere innlegg, hvor jeg analyserte ihjel en melding fått på et nettsjekkested. Enkelte mente at jeg var for streng mot fyren, og kanskje til og med at jeg overdrev litt. Men jeg svarte han aldri.

Vel. Nå har jeg fått enda en melding. Samme fyr, noe annerledes innhold. Les og lær:

" Fin profil du har! OG...flott bilde!! Jeg er ikke ute etter kjæreste eller samboer, men en elskerinne......eller om du vil, bli din elsker!! Jeg er en veldig sympatisk, hyggelig, sosial, vennlig, snill og høflig mann på ** år. Bor i ******! 100% ærlig, diskre og seriøs! Interessert.....??!!
Håper jeg hører fra deg!!"

Jeg sier bare: hva var det jeg sa?

19 kommentarer:

Hjerterdame sa...

Hehe, deilig å si "hva var det jeg sa?", ikke sant? ;)

mirakel sa...

Jepp, det føles bra. Selv om jeg er litt skuffet over at det finnes slike mannfolk der ute. Hva tar de meg for, liksom? ;)

Anonym sa...

Du får i alle fall to valg; enten kan du bli hans elskerinne, eller han bli din elsker. Fleksibel fyr - lover ikke det godt?

Hjorthen sa...

Hei!! Fin profil du har! Og flotte bilder! Du er virkelig vakker!! Kan jeg spørre deg hvor i Østfold du bor?!

;-)

Gretten sa...

Jeg står fortsatt på det at man bare skal hoppe i det, men at jeg er dypt bekymret for mange mannfolk er en helt annen sak......Pinlig!

mirakel sa...

rabbagast: Ja, det vitner om en fleksibel, tydelig, sleip og playboy'ete fyr. Virkelig noe jeg kan tenke meg å dele seng med.

hjorten: Hei!!!!!!!!!!! TUSEN TAKK! Jeg bor i Fredrikstad, hvor bor du?! Håper vi snakkes!!!!

;)

mirakel sa...

Gretten: Hoppe i det er en ting, å hoppe i DET DER er virkelig noe annet. Jeg tviler på at han er like kjekk og hyggelig som han beskriver seg som.

Enkelte mannfolk gir bare en flau smak i munnen (ikke dobbelt betydning).

Gretten sa...

......men hva er galt med en "diskre og seriøs!" (sic) elsker ;-)

Unknown sa...

haha! åååå du rocker! :D

mirakel sa...

Gretten: Jeg vet ikke. Kanskje det er overforbruket av tegnsetting jeg reagerer på? Ellers kan han jo virke som selveste Drømmemannen. ;)

Maria: Jeg rocker, ja) :) Det gjør ihvertfall ikke denne mannen der.

Anonym sa...

Dette er vel ikke samme mannen som tilbydde hu damen som var i vg her et par tusenlapper for diskre møter med sex mot betaling vel? ;) hehe

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184775

mirakel sa...

Hehe. Skulle ikke forundre meg. Men på en annen side så vet jeg at det finnes mange slike mannfolk. ;)

Lothiane sa...

He he, bra du aldri svarte. Jeg har fått en del sånne henvendelser. Det morsomste er guttunger på 18-20 år som søker eldre elskerinner. (Takk for den, lissom.) Det verste er at det virker som de tror de kommer med et supert tilbud. Jeg ler høyt og hjertelig hver gang, for av erfaring vet jeg jo at det er de gutta med "noen år" på baken som er de beste elskerne.

mirakel sa...

Du skrev jo at jeg ikke burde svare, fordi man ofte ble skuffet over folk med slike meldinger. Dermed beviste du at du har peiling på dette. :) All ære til deg!

Vel. Gutter som tror de er Guds gave til kvinnen finnes det mange av. Skammelig.

Greit å følge magefølelsen på dette, tror jeg!

Anonym sa...

Hei vennen;) hehe... Det finnes så utrolig my rart ute i denne verden altså... Du møte n ok den ene snart tænke æ..Hain dukker opp når du minst forvente det. Bare å smøre sæ med tålmodighet..;) Slik som det va for mæ.. Æ va jo egentlig klar for å vær singel..Syntes det va utrolig artig. Og så dukka hain opp;) Æ e et eksempel på at nettsjekking funke;) hehe... Hørtes litt teit ut d, men forstå mæ rætt!

mirakel sa...

Man skal kysse mange frosker, er det ikke sånn..? :) Vi får håpe det finnes en rett for meg der ute, og at jeg slipper å møte så altfor mange sleipe mannfolk først. ;) Er ihvertfall morro å se at du har det så bra.

Klem

Unknown sa...

Øy! Litt sur for at du ikke svarte meg på den meldinga der. Jeg fremstår jo som veldig sympatisk, hyggelig, sosial, vennlig, snill og høflig?

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med forvrengt budskap

mirakel sa...

Det var vel denne biten med elskerinne jeg ikke falt for, Egoisten. ;)

Men det er helt sant: du virker sympatisk, hyggelig, sosial, vennlig, snill og høflig. For ikke å snakke om hvor 100% ærlig, diskre og seriøs du virker!

Unknown sa...

veit..jeg lider av "snill-gutt" syndromet..

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med i svigemors drømmer