mandag 8. desember 2008

Det er noen venner du aldri kan sette en prislapp på..

Hun du sender melding til når du er lei deg, og som forstår med en gang.

Hun du ringer med på mandagsmorgenen, slik at det skal bli lettere å komme seg på jobb.

Hun som det er vanskelig å kjøpe julegave til, fordi ingen gave noengang kan vise hvor mye hun betyr.

Hun som gir deg et hjemmelaget brød hver gang du er hjemme. Slik at du kan ta med "hjemme" tilbake der du bor.

Hun som kommer når du trenger det, og som ikke trenger å vite mer enn at du trenger henne.

Han som lider seg gjennom klisjèfylte jentefilmer, bare fordi han vil finne på noe med deg.

Hun du ikke har sett på så altfor lenge, men som det virker som du ikke har vært borte fra et eneste sekund når dere møtes.

----

Jeg ville ikke byttet dere bort mot noe som helst.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er ganske så sikker på at et av de punktene var om meg! :)

Jeg er kjempeglad i deg, og teller ned til juleferie..!!!! 14 dager igjen, 10 dager igjen å stå opp for å dra på jobb.... ;)

mirakel sa...

Hehe! Du har helt rett. Også er det ett om mamma og ett om lillebror. Og selvsagt Vivalame, som var litt av inspirasjonen denne gangen. :)

Jeg føler meg bare så heldig!

Støvkorn sa...

Jeg håper du tenkte litt på meg også... rart, jeg skrev en lignende post i går faktisk..

Anonym sa...

Får nesten lyst til å være en av dem du har omtalt, jeg:) hehe, fine venner du har.

Og du får virkelig sagt det. Stooor klem til deg, Mirakel.

:)

mirakel sa...

Confiteor: Jeg så at både jeg, du og Vivalame skrev lignende poster. :)

Liljefot: Du er helt sikkert en slik for noen. :) Jeg føler meg veldig heldig, ja. Også er det så godt de gangene man liksom bare slukes av kjærligheten.. lykkefølelse, kalles det vel. :) Stor klem tilbake!

Anonym sa...

så nydelig skrevet om mamma og bror.. så godt å ha noen som elsker en ubetinget!

vivalame sa...

er vi ikke heldige? =)

mirakel sa...

Tornerose: Ja, de er så fine.. også var det jo noen venner inni her også. Regner med det er tydelig hvem som er mamma og lillebror, da..? ;)

Vivalame: Ja, veldig. Jo mer jeg tenker på det, jo bedre følelse får jeg i magen.. :)