mandag 8. desember 2008

En liten oppfordring...

... stem på BussemannTordenbloggen.

Han fortjener å komme langt, nemlig. For å være helt ærlig, så syns jeg han fortjener å vinne. Denne mannen har skrevet åpent om depresjoner, selvmordsforsøk, livet som bussjåfør og, sist men ikke minst, kjærlighetserfaringer.

Det er noe spesielt med mennesker som åpner seg på denne måten. Jeg syns vi skal behandle de godt. Og det kan man gjøre ved å stemme i denne konkurransen. Det virker kanskje ikke så viktig å komme langt på noe slikt, men det er faktisk det. For da får man bekreftelse på at man gjør noe godt, at man klarer noe, at man betyr noe for andre. Og det syns jeg Bussemann godt kan få.

Jeg har skrevet det til han i en kommentar en gang: han er et forbilde for alle mannfolk. Hadde alle vært som han, ville det ikke vært noe problem med single damer.

Så. Stem. Nå.

(også kan dere ta en kikk innom Vivalame. Hun er svært god. Særlig det siste innlegget rørte meg. Ellers kan dere også lese dette.)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har stemt på ham, og Monica Christine dedikerte et innlegg til ham, tilogmed. Jeg håper virkelig at han vinner!!!! :D

Heia, bussemannen!

Anonym sa...

Puh.. denne gangen truer du iallefall ikke med å forvandle små, søte dyr. ;)

Anonym sa...

Hei Mirakel!
Du har fått en utmerkelse i bloggen min i dag, fordi du har så fin blogg med hyggelig kommentarfelt. Den kan du få lov å dele ut videre hvis du vil. :)

Anonym sa...

Tusen takk for den flotte oppfordringen! Og tusen takk til de som fulgte den og stemte på meg! :D

Nå tapte jeg for en bedre blogg, men jeg er likevel stolt over å ha kommet såpass langt som kvartfinalene!

mirakel sa...

Liljefot: Søren og... han gikk ikke videre! Det var synd. Hadde håpet han skulle vinne alt, jeg.. :) Men men.. han har da ihvertfall fått noen fine ord om seg selv og bloggen!

Gneis: Nei, det der er bare forbeholdt om meg. Jeg LIKER ikke å ødelegge søte dyr, vet du. ;)

Lothiane: Neimen, tusen takk! Det var utrolig hyggelig. Jeg elsker kommentarfeltet mitt, jeg. :D

Bussemann: Jeg stemte på deg hver eneste gang. :) Iversen er vanskelig å vinne over. Han er en slik "gammel og god traver". Hehe! Men, ja.. han er veldig god han også (jeg leser han fast), så det var ikke den værste du kunne tape mot. :)

Og du skal være veldig stolt av plassen din! Du var høythøythøyt oppe!

vivalame sa...

så snilt av deg å linke til bloggen min a=) har enda ikke skjønt åssen man linker sånn at man får opp navnet jeg. det må du vise meg en gang!

mirakel sa...

Ah, min kjære.. jeg kan ha bloggekurs her til uka! :D Så kan vi røyke, skravle og blogge i skjønn harmoni. ;)