torsdag 16. oktober 2008

Pappa er også tankefull

9 kommentarer:

Anonym sa...

Å, det var virkelig kjempefint..! Ser nesten ut som et fotografbilde, så fint lys. :)

Anonym sa...

Flott lys i et fint portrett!

mirakel sa...

Mette: Takk, søs! Jeg klippet bort mamma, men hun var også fin på bildet.. litt lyst til å forstørre det, og gi det til dem til jul. Men da må jeg lære meg noe photoshop-ting, sånn at jeg får bort forstyrrelser i bakgrunnen. Får du til sånn?

Selsius: Merket det ble ekstra stas at du sa dette. Jeg beundrer jo bildene dine. :) Dette bildet er ren flaks, men tusen takk!

Anonym sa...

Nydelig bilde Mirakel!! utrolig varmt lys!! Mer mer..

mirakel sa...

Takk, Tornerose. :) Skal ha fryktelig flaks om jeg klarer å ta et slikt bilde en gang til. Hehe! Men må innrømme at jeg likte det godt. Det viser hvordan pappa er, på en måte..

victoria sa...

Pappaen din ligner på en skuespiller i Hollywood. Men jeg kan ikke huske hva han heter.

mirakel sa...

Hei, Lille Wee! Dette gjorde meg nysgjerrig.. lurer på hvem du mener..?

Det er en kjent sak at man ofte ønsker seg kjæreste som ligner på faren sin. Så da er det ikke rart jeg er kresen, siden pappa ligner på en Hollywoodstjerne. ;)

Anonym sa...

Flott portrett. Det eneste jeg har å utsette er croppingen og at det er litt uklart, men ellers veldig bra!

mirakel sa...

Hei, Simen S!
Takk for kommentar! :)

Vel, dette bildet var seriøs flaks. Jeg ble veldig fornøyd. Dessverre er det uklart, som du sier. Moren min var også med på bildet, men bak henne var det et vanskelig vindu.. så henne måtte jeg croppe bort - derfor den merkelige kuttingen. ;)

Jeg skal gi bildet til mamma og pappa til jul, og har fått hjelp av Buster til å lage det skikkelig. Det ble kjempe fint! Kanskje jeg skal legge det ut her etterhvert. :)