søndag 26. oktober 2008

Hvorfor man ikke ser på nyheter på søndager

Det er en emosjonell dag, vet dere. Disse søndagene hvor man lengter etter stek, poteter, brun saus og familie. Det er en slik dag man ikke skal se romantiske filmer, lese bøker hvor hovedpersonen dør eller ta et tilbakeblikk i egen dagbok. Med mindre man føler for å gråte ut hjertet litt, selvsagt.

Men man kan aldri beskytte seg helt.

Minn meg på at jeg ikke skal se på nyheter på søndager. Og minn meg på at jeg må ha en hund igjen snart.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann, jeg dedikerte ett innlegg til deg på bloggen min nettopp :)

victoria sa...

Nyheter ser jeg ikke på. Det er så nytt at jeg får det ikke med meg.
Aviser også.

Karoline sa...

oh my.. Du skriver sykt bra..!
Nyheter skal ikke sees på på søndager.. På søndager skal man slappe av.

mirakel sa...

Belinda: Jeg har lest det nå. Utrolig hyggelig skrevet! Du må forresten ha utrolig mange lesere, for telleren min har aldri vært så flittig som i går. ;) Tusen takk for fine ord!

Lille wee: Hehe! :)

Karoline: Neimen, tusen takk! Det var snilt sagt! Fremover skal jeg bruke søndager til å se sitcoms på tvnorge og filmer på tv3. ;)

Anonym sa...

Det er godt det er onsdag og ikke søndag. Det var jo en virkelig rørende sak, så fin liten hund. :)

På sånne såre dager er det like greit å holde seg til et eller annet humoristisk, eller invitere folk på besøk. Søndager er ingen god dag for aleneboere.

mirakel sa...

Hei, Lothiane. :) På søndag så jeg på "PS. I Love you", noe som er en herlig tårevåt film. Så jeg satte egentlig standaren der. Men jeg ble ikke satt ut før jeg leste om denne hunden. Hehe!

Og det er egentlig litt rart, for søndager blir ofte alene-dag for meg.. selv om jeg egentlig vet at det ikke er særlig smart.