tirsdag 30. september 2008

En premie og en ku

Okei. Jeg har allerede vist at jeg har en side som liker å vinne. Og siden jeg nå er åpen om dette, koster det meg svært lite å "ta det helt ut".

For jeg fikk faktisk ingen premie inne hos Esquil. Det er tydeligvis ikke normale pallplasseringer i Den Gyldne Q, noe som jeg må si at skuffer meg litt. Men jeg vil helst unngå å være bitter og vonbråten, og har dermed tatt saken i egne hender.

Jeg har laget meg min egen premie. En helt utrolig stilig, bronsjefarget ku. Og det er helt tilfeldig at bronsje kan forveksles med gull, altså.

Møt Minimalistiske-Mildred:


Sånn.

Foruten at jeg fikk lage min egen premie, er dette en del av en Kuparade. Denne paraden har Tankespeil startet, og jeg syns det er litt morsomt. På en sånn nerdete og søt måte. Så derfor anbefaler jeg alle å lage sin egen lille ku. Så skal dere se vi får til en skikkelig parade etterhvert!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig :-D
Takk for at du deltar, jo flere det blir jo mer moro blir det jo. Må vel kanskje sette opp en premie til slutt? Men deltagerbevis er i alle fall sendt.

Anonym sa...

Dette er ikke en ku, men en okse.

Anonym sa...

Så artig! :-D
Ja til mer leking og maling og tegning i hverdagen!

mirakel sa...

Graylady: Ja, det er morsomt å følge med på dette! Godt jobbet!!! Og premie til slutt? Det høres spennende ut. :D

Anonym: Du har jammen rett.. kuen har jo horn. Jaja. Mildred er litt annerledes enn andre okser.

SerendipityCat: Ja, jeg er helt enig! Man skulle tro jeg slengte sammen denne kuen på to minutter, men det tok faktisk litt tid (er ikke bare-bare å fargelegge innenfor strekene!), og jeg kom i en god zen-aktig tilstand. :)

Anonym sa...

Hehe, nå som jeg vet hvor mye jobb du hadde med denne, så syns jeg den var veldig fin. Særlig det tre-tallet der. ;)

Ha en god fredag, snuppa!!

mirakel sa...

Det tre-tallet plasserte jeg rundt omkring hundre ganger før jeg ble fornøyd. Og som sagt: man skulle ikke tro det var vanskelig å fargelegge innenfor svarte streker.. men det ER det. :p Prøv selv, du!

Stor klem til lillesøster