torsdag 28. august 2008

Tre ting jeg ikke kan leve uten

Jeg kommer aldri til å bli en av blonde-lokker-lange-sorte-øyenvipper-og-trutemunn-bloggerne. For det første er jeg altfor lite opptatt av sminke, for det andre bryr jeg meg lite om hva som er moteriktig. Men det betyr ikke at jeg ikke liker å se ok ut. Og der har jeg noe å dele med dere. Jeg har nemlig tips. Tre tips til et bedre, enklere og mer behagelig liv. Ved hjelp av produkter. Jeg som mener det indre teller mest, at lykke ikke kan kjøpes med penger og at folk som blogger om slike produkter er irriterende. Så mye for prinsipper.

Vel. Her er min liste over tre ting jeg ikke kan leve uten:

1. Mary Kay.
Mary Kay er en klassisk homeparty-felle. Det begynte med at en venninne ville prøveselge litt, og at vi stelte i stand en hyggelig venninnekveld. En venninnekveld som inneholdt litt prøving av sminke, renseprodukter og annet fjas. Jeg kom med innstillingen om å bruke 500,-, og endte med å bruke 2000,-. Og det er de beste 2000 kronene jeg noensinne har brukt. Det aller vakreste er renseproduktene. Fra å ha en hud som insisterte på kviser rundt alle store dager, har jeg nå ren hud. Jeg føler meg frisk og fin, og folk kan fokusere på mine vakre øyne i stedet for store sår på nesen. Og, joda, det ble verre før det ble bedre, men så ble det jammen bra. Og nettop fordi det er litt dyrt bruker man det regelmessig. Og nettop fordi man merker at det virker slutter man aldri.

2. Efi-barberhøvel.
Egentlig trodde jeg dette var noe tull. At det var en sånn ting man fristes til å prøve, for så å glemme å melde seg ut av klubben. Men, neida. Det er bare verdens enkleste barberhøvel! Høvelen har innebygd såpe og Aloe Vera, og min hud har blitt nuppefri. Den funker faktisk ganske godt på bikinilinjen også, ihvertfall så lenge man har nok såpe igjen (ellers er det litt vondt, egentlig). Og det går jo så fort! To sekunder i dusjen, så er man like myk som en babyrumpe. Et pluss er at det er billig og enkelt. Man får automatisk tilsendt nye blader i posten, og så er det bare å betale regningen og løpe i dusjen.

3. Palmolive-såpe.
Bare fordi den skummer og lukter godt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nå måtte jeg bestille den barberhøvelen, hehe:)

Anonym sa...

Jeg skulle også inn her og skrive at jeg har bestilt meg en efi-tester. Mirakel, du er verdens beste reklametriks!

mirakel sa...

Line og Lilja: Så utrolig kult at dere hører på rådet mitt! :D Efi burde gitt meg barbersakene gratis, sånn som jeg reklamerer. Hehe!

Nå håper jeg bare dere blir like fornøyde som meg. Føler et visst ansvar her nå, gitt. ;)

Anonym sa...

Efi-enig!
Fantastisk kjekt, lite produkt. Den fine, nye ladyshaveren-som-kan-brukes-i-dusjen blir liggende ubrukt, mens Efi ruler.

mirakel sa...

Så bra du har samme erfaring, Hagenpåhytta! Håper flere leser dette, sånn at vi kan gjøre livet lettere for mangemangemange. ;)