tirsdag 26. august 2008

Usagte tanker

Du sier at jeg har et mystisk smil. Du sier at det virker som om jeg tenker på noe hemmelig, at det er noe jeg ikke forteller deg. Jeg ler av det, mens jeg later som at jeg er enkel. Later som at jeg bare tenker på filmen vi så, musikken vi hørte, eller menneskene vi møtte.

Jeg ser på hvor vakker du er i sengen min, hvor fint kroppen din passer med min, hvordan den hvite huden din er på lakenet mitt, og hvordan ryggen din ser ut. Jeg tenker på hvor mye jeg har lyst til å stryke på deg, på kyssene vi har hatt, og på kyssene jeg har lyst til å ha. Jeg lurer på hvordan du syns jeg ser ut når jeg ligger, hva du egentlig føler for meg og om du syns jeg er god til å kysse. Jeg funderer på hva de andre tenker om oss, om du er stolt av meg, og om du ønsker noe mer enn bare en seng. Og jeg spør meg selv om det er mulig å bli betatt av noen så fort, og uten egentlig å kjenne deg.

Og da blir jeg bare et lite smil.

2 kommentarer:

CurtainsAside sa...

Vakkert!

mirakel sa...

Tusen takk for det, Curtains Aside!

Jeg blir alltid sånn som det der.. overtankefull og sliten i hodet. ;)