fredag 15. august 2008

Tilbake

Det er ytterst få som har sendt bekymrede mailer (bare èn, faktisk), og enda mindre som har skreket at de har savnet meg mens de har knyttet nevene mot månen (ingen, faktisk). Men jeg vil allikevel påpeke at jeg er tilbake. Ja, for jeg har vært borte en stund. Enkelte har kanskje tenkt det har vært en vel lang sommerferie, men det stemmer ikke. Jeg har nemlig hatt den store flyttingen, og i tro flytteånd går det aldri bra i forhold til internett. Hver gang jeg har flyttet har jeg endt opp med store internettabstinenser, denne gangen intet unntak. Man kan si hva man vil om Telenor, men de prioriterer ihvertfall ikke snille piker.

Men nå er jeg altså her. Og akkurat som pinlig taushet i det virkelig livet er det vanskelig å bryte stillheten. Man føler liksom at det bør være noe viktig.

Så jeg gjør som jeg alltid gjør, plaprer:

1. Jeg har vært på en erotisk butikk i Sverige.
2. Det ser ut til at jeg ikke er arbeidsledig i oktober allikevel.
3. Jeg har et kamera som er fullt av bilder fra sommeren. Mange er påtenkt facebook og litt er påtenkt blogg.
4. Jeg har blitt sjarmert av Steve Carell, av alle folk. Han er søt.
5. Jeg har datet og så ikke datet allikevel igjen.
6. Jeg har skrevet sippete kjærlighetsinnlegg, og jeg er litt glad jeg ikke hadde internett i den perioden slik at det aldri ble publisert.
7. Jeg har gjort hagearbeid helt frivillig.
8. Jeg har fått king size seng. Og det er den nye sjekkelinjen min.

Og med det forsvinner jeg ridende ut i horisonten med et "I'll be back", som en stor gluping sa en gang.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Whoho! Der er du! :D Kos deg masse med internett nå, det er herlig å se skrevne ord fra deg igjen. :)

Anonym sa...

jeg har savna deg, selv om jeg ikke har etterlyst deg :)

bra du er tilbake :)

Anonym sa...

Fint at du er her igjen:)

Anonym sa...

Hyggelig at du er tilbake :-)

Anonym sa...

Jeg har også savna deg, men ville jo ikke mase ifall du tok deg en velfortjent ferie! :o)

Morsomt å lese at alt er i rute med flyttingen, til og med internettabstinensen! Livet går altså sin vante gang! :o)

Hva skjedde med jobben? Forlenget kontrakt? Hva skjedde med dating og ikke-datingen?

Hmmm...var flere ting jeg skulle kommentere men glemte det jaggu meg!

Gla du er tilbake søta! KoseMoseKLeM

Anonym sa...

Jeg har også savna deg, men ville jo ikke mase ifall du tok deg en velfortjent ferie! :o)

Morsomt å lese at alt er i rute med flyttingen, til og med internettabstinensen! Livet går altså sin vante gang! :o)

Hva skjedde med jobben? Forlenget kontrakt? Hva skjedde med dating og ikke-datingen?

Hmmm...var flere ting jeg skulle kommentere men glemte det jaggu meg!

Gla du er tilbake søta! KoseMoseKLeM

mirakel sa...

Mette: Jaaaa! Jeg storkoser meg..! Gleder meg til å faktisk tørre å skrive et ordentlig innlegg etterhvert også. Det er visst noen terskler som må brytes. Og de brytes med svada. ;)

Mariah: Åååå... det var akkurat det der jeg ville høre. :p Tusen takk, snuppa!

Anonym: Takk, det kjennes bra ut for meg også!

Super-katt: Tusen takk!

Angel: Kommentarer er aldri mas, og ihvertfall ikke fra deg. ;)

Angående jobb så er ingenting bestemt enda. Vikariatet mitt går ut om et par måneder, så haster litt.. :p Men det ser ut som at jeg kan få forlenget kontrakt, og det er jeg strålende fornøyd med. :)

Og dating-ikke-dating er the story of my life. Hadde jeg fortalt om alle ville dere begynt å få sympati med meg. :p Neida. Det var en fyr, også var han ikke der helt mer. Sånn er det visst bare. :)

Klem tilbake

vivalame sa...

godt å ha det tilbake jenta mi=)