torsdag 24. juli 2008

Dette er faktisk ikke bloggpåfyll...

... det er bare et helt nydelig kort jeg fant på Postsecret, og som det er dumt om noen skulle gå glipp av:


Etter hele fire dager uten internett har jeg savnet bloggverden stort. Det var derfor en glede å finne dette postkortet på en av de mange uleste blogginnleggene som ventet.

Det er nemlig akkurat slik jeg ønsker at min kommende husbond skal være. En som liker alle mine feil og mangler, både på innsiden og utsiden. Og som skriver det på et postkort.

Han kan forøvrig slenge på at han elsker at jeg røyker som en svamp, at jeg har arr på huden og at jeg aldri blir helt gyldenbrun.

9 kommentarer:

Maren sa...

Jeg vet, det er et utrolig fint kort!
Får meg til å tenke at kanskje alle de tingene jeg synes er fryktelig feil kan elskes en dag. eller i det minste tolereres. Sånn, siden noen kan elske strekkmerker, mener jeg.
Postsecrets er genialt.

Mari - Escape In A Book sa...

Det kortet var virkelig fint! Har selv noen strekkmerker etter et svangerskap, men når jeg tenker på hvorfor jeg har fått dem plager de meg virkelig ikke :) Dog hadde det ikke gjort noe om mannen hadde gitt meg den erklæringen på et postkort.

vivalame sa...

Oh! kongekort!

klem til mor!

LT=)

mirakel sa...

Maren: Jeg forventer kanskje ikke at noen skal elske det værste i meg, men det hadde vært fint om det ble sett på som noe særegent, noe som kan (som du sier) tolereres. Jeg skal ihvertfall prøve å takle de dårlige sidene til min fremtidige, og det kan godt hende jeg lærer meg å like dem også.

Ladybug: Strekkmerker etter svangerskap er vel et minne om å ha gitt liv, noe som er vakkert... strekkmerker etter litt kjapp vektøking er ikke like vakkert. ;)

LT: Ja, det er nydelig. :D Klem tilbake til jenta mi!

Anonym sa...

Så søtt:)

Men jeg tror ikke strekkmerker er noe å bekymre seg for. Menn legger ikke merke til dem, og selv om de gjør det bryr de seg ikke.

Jeg har strekkmerker, men hadde vært sammen med typen i over ett år før han la merke til dem, og da bare fordi jeg tilfeldigvis nevnte dem. Da måtte jeg vise han fordi han hadde aldri sett dem, og han brydde seg ikke. Jeg spurte 'er ikke strekkmerker noe menn bryr seg om?' og han svarte 'nei, hvorfor skulle vi bry oss om slikt?'

Så jeg tror at dette med strekkmerker er noe kvinner er veldig paranoide for, mens menn ikke bryr seg:)

Anonym sa...

Du har rett, utrolig flott kort!!

Jeg ønsker også at mine "livstegn" skal bli satt pris på av den jeg elsker, ikke bare tolerert.

Anonym sa...

Nydelig melding, ja!

Vi vil jo elskes som den vi er, med de feil og mangler vi måtte ha... er det ikke sånn? :)

Det går nok begge veier også.

Frk. Frekkesen sa...

Supert kort! Jeg skal føde mitt første barn i løpet av 4 uker (Uææææh - skummelt og kjekt) og gleder meg til å late som om de hvite stripene på brystene, låra og hoftene er et resultat av at jeg har båret fram et barn, og ikke av at jeg spiste Whopper Cheese Meny m Cola på Burger King i søndre gate, Tronheim, mange gangker i uka i perioden 1995 - 1998.

mirakel sa...

M: åh, det der høres virkelig helt fantastisk ut! Håper, håper, håper at du har rett..! Jeg tenker at det er det første de ser, men det kaaaan jo hende de legger mer merke til pupper og andre godsaker. Hvem vet. ;)

Cat: Da krysser jeg fingrene for oss. :)

Lothiane: Ja, det går begge veier. Hadde jeg funnet en fyr med strekkmerker hadde jeg blitt sjeleglad, ihvertfall. Da hadde vi liksom vært to. :)

Frk. Frekkesen: Må si jeg humret meg gjennom kommentaren din. Kjenner meg veldig godt igjen. Åresvis med pizza og sjokolade som eneste næringskilde setter jo sine spor. Men da blir det kjekt den gangen det kommer barn og kamuflerer skadene. :)

Ellers må jeg si gratulerer som vordrende mor. Det blir nok spennende! Lykke til, så får du kose deg under fødselen. Høhø. ;)