tirsdag 19. august 2008

Glen Hansard og Markèta Irolovà med "Falling Slowly"

Hvis du er som meg, så lar du være å trykke på videoer som postes i blogger. Det tar liksom så lang tid, det er sjelden det er noe bra der, og man har ikke alltid tålmodighet til slikt. Det har jeg full forståelse for. Men jeg vil allikevel at du skal gi akkurat denne et forsøk.

Jeg lover at du ikke kaster bort tiden din, sangen er vakker. Den er fra filmen "Once".



Som filmkritikerne pleier å si: "om du skal se èn film i år, se denne!" Jeg mener det. "Mamma Mia!" var morsom, joda.. men "Once" slår den mange ganger. Det er en sånn film som får deg til å sitte igjen til rulleteksten er helt ferdig (og det var ikke bare fordi jeg hadde en lekker gutt ved siden av meg), en film som gjør det helt rart å komme ut i virkeligheten igjen.

Gi den et forsøk.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Fine filmen :)

mirakel sa...

Ah, jeg visste du er en som liker slike filmer! :D Den er så ufattelig nydelig.

Ane sa...

For en nydelig sang! Nå får jeg lyst til å se filmen....

mirakel sa...

Hei, Fioljenta! Så fint nick. :)

Du kan trygt gå og se filmen. Den er vel verdt både tid og penger!

Frøken Makeløs sa...

Girl, du henger etter. Den videoen la jeg ut i april :-D

Men fin er den ja, veldig veldig veldig!

mirakel sa...

Bedre sent enn aldri, mener jeg. ;) Tenk på alle som ikke har sett den enda. Godt vi prøver å opplyse folket.

Hele soundtracket er kjempe bra. Nå blir det ingen annen musikk i ukesvis fremover! :D

mirakel sa...

Det er forresten første gang jeg har blitt kalt "girl". Hm. Følte meg litt high school amerikansk, brått. Kjekt. ;)

Anonym sa...

snart fem måneder sia jeg så filmen, på tide å se den igjen nå!

mirakel sa...

Ja, jeg merker jeg har blitt en som forkynner denne filmen.. skal definitivt inn i min noe magre dvdsamling. :)

Maria Amelie sa...

den så jeg idag:-)
nydelig film!