mandag 17. mars 2008

Et år i bloggverden

For et år siden hørte jeg på Christel Alsos, var tankefull og kanskje litt ensom. Jeg innrømmet at jeg var klar for å finne nytt, og begynte å glemme det gamle.

For et år siden forsøkte jeg å sette farge på livet mitt. Fordi det innimellom føltes så tomt.

For et år siden kledde jeg av meg alle roller, og ble "bare meg".

For et år siden begynte jeg å skrive i denne bloggen.

Siden 18.03.07 har jeg skrevet 194 innlegg. Det er 194 tanker, opplevelser og inntrykk. 194 muligheter til å bli kjent med seg selv, 194 avsløringer av mitt innerste.

Til deg som leser: Tusen takk. Du aner ikke hvor mye det betyr å vite at tankene mine leses.

Til deg som skriver: Tusen takk. Du gir meg inspirasjon, glede og trøst.


(Noen ganger klarer jeg ikke å vente, og feirer bloggbursdagen min en dag for tidlig. Og noen ganger legger jeg ut et smilende bilde av meg selv, fordi jeg vil du skal se at jeg smiler til deg.)

14 kommentarer:

Anonym sa...

*smiler tilbake*

Anonym sa...

Hei søta.
Du er god, da. Jeg liker å følge med på hva som skjer i livet ditt gjennom bloggen. Og det jeg smiler rett som det mens jeg leser den.

klemmer :)

Anonym sa...

Gratulerer med ettårsbloggedag! :)

mirakel sa...

Buster: Så hyggelig. Du er en av de beste. :)

Heidimor: Tusen takk. Det er litt fint å vite at dere fra virkeligheten leser her også. Dere må jo kjenne meg uendelig godt etterhvert!

Røverdatter: Tusen takk! Det skal feires med hjemreise og påskeferie. Kan vel ikke bli bedre enn det..! :)

Tonita sa...

Gratulerer - det var koselig.
Liker å lese deg.
Ha en fin kombinert feiring.

Anonym sa...

Gratulerer :)

Anonym sa...

Gratulerer!

Ser fram til flere gode innlegg :)

Annikken sa...

Og takk for at du deler og i tillegg skriver så bra.
Gleder meg til fortsettelsen.

mirakel sa...

Tonita: Tusen takk! Jeg har hatt en kjempe fin dag. Har handlet litt på IKEA, og nå er jeg endelig hjemme i Lillehammer. God påske!

Emilie: Takk, takk. ;)

Hans Olav: Du vet jo at du var en av de som inspirerte meg litt til å begynne å blogge. Så du har litt æren der, altså. ;) Men, ja.. jeg skal ikke skuffe deg. Flere innlegg kommer! Om de er gode vil vel tiden vise.. :p

Annikken: Å, tusen takk! :D Jeg gleder meg egentlig til fortsettelsen jeg også. Nå kjennes på en måte bloggen min som enda en større del av meg. Jeg liker milepæler. :)

Amelie78 sa...

GRATULERER :) Det er så bra at du skriver!

Smiler tilbake og ønsker deg en god påske, en deilig ferie og en god natt :)

Am.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.

mirakel sa...

Amelie: Tusen takk! :)Ønsker deg også en fantastisk påske! Jeg kjenner ihvertfall at påskestemningen er tilstede.. tror dette blir en bra ferie..!

Anonym sa...

Du er nå skjønn også! :) Et bra menneske! :)

mirakel sa...

Sullemitt: Ntååå.. så hyggelig skrevet! Har en følelse av at du er et ganske strålende menneske selv. :D