lørdag 15. mars 2008

Sexbok

Jeg ender opp med mye rart når jeg shopper på nettet. En gang endte jeg opp med et barberklippesett, en annen gang kjøpte jeg en barnebok. Jeg som gjerne vil beholde håret mitt, og som neimen ikke er sikker på om barn er noe for meg.

Og nå har jeg kjøpt en sexbok. Som dere vet har jeg ingen å hoppe i høyet med, så rent praktisk vil denne boken neppe skape noen større glede for meg. Min første tanke var dermed at dette var et bortkastet impulskjøp. Men så kom jeg på at jeg nå kan forberede meg på å bli en fantastisk elsker. På et teoretisk grunnlag, altså.

Og fantastiske elskere skal man ikke kimse av.

Så jeg har lest boken. Bildene er studert, og tipsene er memorisert. Jeg har stor tro på at jeg vil imponere min fremtidige elsker. Kanskje han til og med vil tro at jeg er svært så bereist på dette området.

Han bør ihvertfall ikke bli overrasket om jeg en dag nekter å gå til sengs med ham med mindre han kaller meg "ærede jomfru". Eller om jeg insisterer på å ha sex i en bakgate. Eller om jeg setter på sint musikk altfor høyt og nynner mens jeg gleder hans edlere del. Alt dette skal visstnok være himmelsk.

Men det er altså ikke alle tipsene jeg akter å følge. Nr. 39 lyder som følger: "bruk tungen din til å elske med navlen, la tungespissen gå hurtig opp og ned, fra side til side og rundt og rundt."

Sånn. Da går jeg og kaster opp litt, jeg.


12 kommentarer:

John sa...

Haha, den tungen var litt ekkel ja. Tror faktisk ikke jeg hadde satt like høy pris på det som denne boken skulle tilsi...

Anonym sa...

:) Enig

mirakel sa...

John: Jeg har navlefobi, så det der er sånn ca. ekleste jeg noensinne har hørt om. Men ellers var boken faktisk ikke så ille. :)

Mystiske Anonym: :)

Anonym sa...

DÅRLIG GJORT...!!! *klør* :/ Æsj, noe så forferdelig ekkelt..!!!

mirakel sa...

Mette: Der virkelig helt grusomt..! Og jeg klør fortsatt i navlen.. og jeg leste dette i går. :p

Anonym sa...

He,he.. Men du har jo fortsatt 68 gode(?) tips igjen. Det holder vel for ei lita uke eller to..

Swazi sa...

Navlesex er såååå 2005.

mirakel sa...

Ole K: Å, joda.. det er mange timers lykke i den boken. Hadde jeg hatt type skulle jeg gjort alle sammen (unntatt navlesex, som sagt) på et par dager. :p

Swazi: Jepp. Det er bare SÅ harry!

Anonym sa...

Kan vi få noen tips da, så kan vi prøve ut noen?? Eller er rådet kjøp boka?
Hilsen en ikke så mystisk person.....

mirakel sa...

Anonym som gjør seg mer mystisk: Vel. Har du noen å øve med? I så fall kan dere velge et nummer, så skal jeg gi dere tipset. Også må dere selvsagt utføre det etterpå. Rapport er ikke nødvendig.

Jeg har ingenting imot å være en slags sexolog. :)

Anonym sa...

Jepp, jeg har en å øve på.Hva med nummer 3?

mirakel sa...

Kjære anonym.

Jeg er på ferie nå, og har dessverre ikke med meg boken (skulle bare hatt den i vesken, men glemte det, gitt..). Så da må du dessverre smøre deg med tålmodighet. Men mens du venter kan du jo forsøke å sutte på fingrene til din kjære..?