fredag 19. oktober 2007

Midlertidig ute av drift

Neida, jeg har ikke mensen, og er ei heller syk. Jeg er altså i drift, slikt sett. Ihvertfall så mye en singel jente kan være.

Dataskjermen min har visst bestemt seg for å dø. Den har gjort en lang og tro tjeneste, så jeg er ikke sint. Kanskje en smule sårt at det skjedde så brått, men den vil ikke bli så veldig savnet. Jeg har nemlig allerede skaffet meg en ny, penere og tynnere en. Litt slik som mange mannfolk gjør. Den blir i disse dager sendt min vei, og skal være på plass til uken. Det er fint. Jeg har nå vært dataløs i tre dager, og kjenner abstinensene.

Nå tør jeg ikke å skrive her mer. I motsetning til de fleste bloggere, så liker jeg ikke å drive med slikt på jobben.

God helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg likte sitatet fra Paulo Coelho, Alkymisten, som du har på siden her.. :)

care sa...

Det er sikkert godt med en liten pause :-)

Lothiane sa...

Håper du snart er tilbake på nett - høres topp ut med den nye skjermen! Jeg ønsker meg også en sånn. :)

God helg!

Nadiyya sa...

jeg er også litt nedskrudd i aktiviteten for tiden. Ikke fordi jeg er lei jeg heller, men fordi det er en tid for å klekkeog en tid for å ruge. Klem :)