lørdag 27. oktober 2007

Siden sist

Joda, nå har jeg vært i drift igjen en tid. Skjermen er lekker, og nettverden ser helt annerledes ut. Jeg visste f.eks ikke at headingbildet mitt var så stygt. Vel vel. Slik er det når man får splitter nye øyne å se med.

Siden sist har det skjedd en del småting. Jeg lister opp, i tilfelle noen skulle være fryktelig nysgjerrig:

1. Jeg har møtt en skikkelig grepa kar, og ble betatt en halvtimes tid. Han fikk meg til å føle meg pen, smart, spennende og søt. Så skiltes våre veier, og nå er det bare et godt minne.

2. Jeg har vært hos en klarsynt. Det var veldig spennende, og veldig merkelig. Han påpekte en del ting jeg vet jeg burde jobbe med, og er nå på vei til å bli et bedre menneske.

3. Jeg har hatt en fryktelig livaktig drøm om herr Esquil. Kan hende jeg er avstandsforelsket, for i drømmen min var jeg ihvertfall fryktelig desperat. Jeg har aldri opplevd meg selv så klengete før.

4. Jeg har forsøkt å utfordre meg selv litt, og hovedutfordringen min forrige uke var å dra på et lite kurs alene. Det var i en annen by, og dermed litt ekstra utfordrende. Vel. Jeg ruslet litt i butikker, spiste en bedre middag på McDonalds, og trasket gatelangs i tre kvarter. Hvis noen så en forvirret ungpike i Sarpsborg på onsdag, så var det meg. Kartet funket rett og slett ikke. Vel vel. Jeg fant endelig frem (takk til joggebuksegenerasjonen!), og gikk inn. Og det var ikke skummelt i det hele tatt. Jeg ble kjent med tre folk, og vi skravlet en times tid etter kurset. Endte opp med å få et telefonnummer, til og med. Dessverre er jeg ikke interessert allikevel, så jeg håper vedkommende ikke forventer seg noe flørtings.

5. Jeg har malt bilder og skrevet dikt. Hah.

6. Jeg har hengt med venner. Sånn som man gjorde før i tiden, vet dere? Veldig stas med venner, i grunn. Jeg har nå en stk. sovende Confiteor på soverommet mitt. Vi skal på Halloweenfest i dag, og jeg skal være engel/fe. Jeg skal være kvalmende søt. Og hvis det blir bra, så kan jeg erstatte mitt stygge headingbilde med et bilde fra i kveld.

Jepp. Det var det.

Siden jeg har litt dårlig samvittighet over å ha brukt lang tid på å bli i bloggehumør igjen (jeg vet jo at jeg er savnet), gjør jeg det godt igjen med et lite bilde. Dette er tre supre jenter. Meg selv inkludert, selvsagt.

10 kommentarer:

Esquil sa...

whoa *bluss*

føler meg litt snytt for at jeg ikke fikk oppleve den drømmen :)

Sorgenfri sa...

Nå skal jeg snart ta meg en tur til deg, for jeg har fått låne bilen til nordlendningen i huset ved siden av, siden han er i hjemtraktene sine et par uker.
Da vil jeg høre om både drømmer og klarsynte. :o)

Nadiyya sa...

god fest!!

Kan du komme innom på (en av ) blogspotbloggene mine og fortelle meg hvilken klarsynt og hva du synes? Har vært hos ei veldig bra ei, men saken er at hun har tre mnd ventetid for tiden.

mirakel sa...

Esquil: Jeg føler meg snytt fordi det bare var en drøm, egentlig.

Sorgenfri: Jeg er klar! Når som helst, snuppa. :)

Nadiyya: Oi.. tre måneders ventetid! Da må hun ha et godt rykte..! Du kan alltids maile meg hvis du har noen spørsmål? mirakel.mirakel@gmail.com

Anonym sa...

Nå ble det virkelig fint her inne, snuppa. :) Rosa ER en nydelig farge. ;) Skal ikke du skrive på LJ att da?? Jeg har posta innlegg der nå.

Ringes i morra!

Klem og kos

mirakel sa...

Rosa er lekkert. ;) Har akkurat skrevet på LJ, faktisk! Morsomt at du nevnte det. Enda en tvillingting? Hehe!

Vel vel. Jeg skal skrive masse der mens du er borte, så kan du lese det når du kommer hjem.

Snakkes i morgen, ja!

Klem klem

Nadiyya sa...

Hun er fantastisk. Hun har utøvet mirakler, mirakel ;) Har fire kunder pr dag og jobber fem dager i uka. SUKK Glad hun har suksess men det er jo tusen år å vente på å få time.

mirakel sa...

Antar hun er dyr også? Jeg skal ikke tilbake til klarsynt før om lenge, men kunne godt tenkt meg å prøve noen andre enn han jeg var hos. De er vel ganske ulike, tenker jeg... :)

Lothiane sa...

Du er veldig søt som engel. :)

mirakel sa...

Takk, Lothiane..!

Jeg koste meg masse med vinger og rosa klær, ihvertfall! Hehe! Rett tilbake til barbietiden, liksom. ;)