mandag 24. september 2007

Tanker i tiden

Tankene mine er store, men så er det bare de helt små tingene som får plass.

Forhåpentligvis finner jeg frem igjen etterhvert. Inntil videre kan dere kose dere med at jeg kopierer den vakre tittelen til lille frøken Skavlan.

1. Bør jeg bli fornærmet når klienter tror jeg er ti år (!!!) eldre enn jeg er?

2. Når man møter noens blikk, og det borrer seg langt inn i magen din... er det bare tiltrekning?

3. Er det tragisk å øyeflørte med alle man går forbi?

4. Er det tragisk at skjeggete, gamle menn øyeflørter (blunker, faktisk) tilbake?

5. Jeg har drømmer som bryter med alle mine verdier, og jeg koser meg med dem. Gjør det meg slem, eller blir jeg ikke det før jeg eventuelt har gjennomført det?

Ellers har jeg vært på hyttetur i helgen. Å sitte oppe til seks om morgenen mens man leker "nødt eller sannhet" er perfekt. Og det var helt greit å kysse alle på festen også (som seg hør og bør i slike leker).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Når klienter tror du er 10 år eldre enn det du er skal du ikke bli fornærmet, men ta det som et komplment. Kanskje det virker som om du er mye mer moden og har mer livserfaring enn det du egentlig har ;)

mirakel sa...

Hehe.. morsomt at du sier det. De pleier nemlig å bortforklare feilen med det. Jeg får vel ta det slik, og ikke at jeg ser eldgammel ut! ;)

Anonym sa...

Du ser definitivt ikke eldgammel ut :)

mirakel sa...

Å, jeg er ikke så sikker på det. Har akkurat merket en bekymringsrynke i pannen (!!!) og smilerynker ved øynene. Det sier vel litt om personligheten min også, tror jeg. Jeg bekymrer meg mye, og smiler når alt går bra. ;)