fredag 28. september 2007

Ledig stilling som helgekjæreste

Jeg søker herved etter helgekjæreste.

Stillingen er et foreløpig vikariat, med mulighet for forlengelse/fast stilling. Lønn etter avtale.

Du må være ledig i helgene, fortrinnsvis fredager og søndager. Du må være tilgjengelig på telefon i ukedagene, og beredt på utrykning ved akutt behov. Døgnturnus.

Arbeidsoppgavene avtales underveis. De viktigste oppgavene blir generell skravling, samt sengekos. Enkle praktiske oppgaver, slik som husvask, edderkoppdreping og snekring, kan forekomme.

Kvalifikasjonskravene er enkle. Du skal sette dine egne krav til side, slik at du kan tilfredsstille undertegnede. Bonus ved fint utseendet og god sosial intellegens.

Det er ikke tillatt å mase om forlenget eller utvidet stilling.

Stillingen tiltres omgående. Søknad sendes undertegnede, referanser og cv tas med på eventuelt intervju.

23 kommentarer:

Marte sa...

Å, si fra hvis du får flere (gode) søkere enn du trenger?;)

mirakel sa...

Tja. Jeg kan vel kanskje avse et par til deg, om det skulle bli sånn.

Ellers så kan vi dele på helgene? Jeg vil gjerne ha 1-2 helger fri pr. måned, så da kan du få han. Også kan vi sludre om det etterpå. Stas. :)

Marte sa...

Hmm, sant nok - hver helg kan bli litt masete..

Hjerterdame sa...

Åjåjåj.. Og du trenger ikke tilfeldigvis en medintervjuer? Jeg er parat. ;)

Neida, jeg hadde vel stilt helt feil spørsmål, spørs om du må ta meg med på intervju når det blir aktuelt med heltidsstilling. Sånn hlgekjæreste får du ordne sjæl. ;)

Artig skrevet. ;)

Anonym sa...

så søtt da. helgekjæreste var et fint ord, lykke til :)

mirakel sa...

Frøken Skavlan: Ja, det syns jeg også. Men kanskje man ønsker mer tid sammen med de etterhvert, så kan man utvide "samværet".

Hjerterdame: Den gangen jeg vil ha en 100% fast kjæreste skal du være med på intervjurunden. Selv om du hadde skremt dem med snakk om barn og giftemål altfor tidlig. ;) Men jeg klarer det nok alene denne gangen. Har ikke akkurat de høyeste kravene, syns jeg!

Fantomet: Tja.. ordet dekker ihvertfall det jeg ønsker meg. Og takk! :)

Örn sa...

hihihi.. nydelig. Men hvorfor fredag og söndag? Ikke lördag? Og vil du virkelig ha refferanser?

mirakel sa...

Jeg kan nok godt ha en her på lørdager innimellom, men vil helst ha den dagen til morro med venner. ;) Og da kan han jo holde seg vekk, syns jeg.

Hm. Ja. Referanser må man ha. Må vite at man får det man ønsker. Og siden det bare er en helgekjæreste så blir jeg jo ikke sjalu, så da går det fint.

:)

Anonym sa...

Smart og praktisk løsning. Absolutt. Da kan du jo egentlig søke etter deltidspappaer - de som er pappa i uka, men barnefri i helgene.

Lothiane sa...

:) he he, håper du får napp!

Dette minner litt om miljøarbeider, gjør det ikke? Kanskje bortsett fra sengekosen...

Lykke til, det her er en god idé!

mirakel sa...

Selvisk: Ja, det ville passet tidsmessig. Men jeg må jo ha en som kan kaste alt han har i hendene dersom jeg trenger han. Har en stygg følelse av at pappaer ikke er slik.

Lothiane: Hehe.. ja, det blir nesten som en miljøarbeider. Med litt frynsegoder, liksom. ;)

care sa...

Ho ho, du er morsom mirakel. Jeg må le av deg... :-)

mirakel sa...

Jeg håper du ler med, og ikke av. ;) Vel vel. Det å være desperat er ikke like enkelt alltid!

Nadiyya sa...

Trenger man være mann for å søke?? Står ikkeno om det?

mirakel sa...

Å, det glemte jeg. ;) Menn foretrekkes, ja. Hehe!

Frøken Fryd sa...

Herlig innlegg, søta! Jeg unner det napp på dette :-)

Klem

Petter Johan sa...

Normalt kjekk gutt, snart 21, søker på stillingen som helgekjæreste. Om du har en fetisj for blondt hår med rødt skjær er det et superpluss, siden jeg har det.

Jeg gir deg mye kjærlighet, mye varme og mye moro i helgene. Jeg er veldig fleksibel.
Svar ønskes snarest, da det kan forekomme at jeg søker på andre lignende stillinger.

Minneapolise sa...

"Svar ønskes snarest, da det kan forekomme at jeg søker på andre lignende stillinger."

Haha, da må man jo bare slå til! :p

care sa...

Mirakel: jeg ler av deg, men på en positiv måte fordi du er så morsomt og får meg til å le. Synes denne annonsen er dritkul. Og nå sender jeg bloggen din for 2. gang til min single venn. :-)

Anonym sa...

Noen praktiske spørsmål:
Dekker du reiser? Er det tillegg ved utrykning på kort varsel? Mye ubekvem arbeidstid (nattarbeid)? Kan jeg sette bort snekringen?

mirakel sa...

Frøken Fryd: Takk for det. ;) Jeg satser på napp, ja!

Petter Johan: Tross din unge alder skal jeg gi deg et forsøk. Blondt hår med rødskjær tenner meg. Så, da mangler bare referanser og cv.

Minneapolise: Ja, det var et bra trekk. Jeg merket jeg ble mye mer interessert ved at han gjorde seg litt kostbar.

Care: Hehe! Det er bra. Din single venn kommer nok til å bli bråbetatt av denne posten, tenker jeg. ;)

Abre: Her må det visst til noen kompromiss, ser jeg.
1. Reisen må dekkes selv.
2. Ved utrykning på kort varsel får man pizza ved ankomst.
3. Jepp, det er en del nattarbeid.
4. Snekringen kan pappa ta seg av.

Håper dette var dekkende.

Anonym sa...

hehe den var veldig bra:)trur jeg skulle utlyst etter det samma:)hehe

mirakel sa...

Hei, Marit. :)
Da er vi kommet likt på kjærleiksfronten, antagelig. Det er ikke så ille, syns jeg. Greit å ikke savne en livsledsager.. da ville man brått følt seg fryktelig ensom.

Klem