søndag 2. september 2007

Dagens....

Dagens tanke: Vi kan fint sutte der hvor de tisser, men hvis de har fotfetisj brekker vi oss.

Dagens selvfølgelighet: Jammen var Hitler en liten og gal mann. Og det er skikkelig dårlig gjort å drepe andre.

Dagens oppdagelse: Radio er undervurdert.

Dagens middag: Taco. Sammen med to stk. veldig flotte venninner.

Dagens opplevelse: 2 ganger vellykket meditasjon. Det kommer seg.

Dagens nettside: Morten Eriksen som snakker med behagelig stemme. Det er ikke vanskelig å meditere med slik hjelp.

Dagens ønske: Kjæreste, penger. Det jeg ikke har enda, med andre ord.

Dagens skrekkopplevelse: At jeg ser skygger overalt. Har visst blitt redd for mørket også nå.

Dagens utsettelse: Å rydde i klesskap. Hvorfor gjøre i dag det du kan utsette til i morgen, eller hva de sier.

Dagens ambivalens: At jeg er lysvåken, samtidig som jeg egentlig ikke tør å være våken lenger.

----




Håper dere også har hatt en strålende lørdag!





(Er det ikke en nydelig telysestaketing?! Mitt beste kjøp i sommer.)

10 kommentarer:

Nadiyya sa...

Ja ja ja og atter ja.... hele lista var som jeg skulle skrevet den selv sånn omtrent.... Jeg tenker... Morten Eriksen foreksempel.... vært på EN forelesning med han og glemmer det aldri.

Støvkorn sa...

åh. hørtes ut som en mye bedre lørdag enn min...

mirakel sa...

Nadiyya: Så heldig du er som har vært på foredrag med han! Har lest på siden hans, og han virker veldig klok. Må jo være inspirerende.. :)

Confiteor: Ja, jeg hadde en fin lørdag. AB og L var her før de skulle på jobb/fest, også var det alenetid resten. :)

Anonym sa...

Radio ER undervurdert!

Lothiane sa...

hahahhaa, ler mer ihjel av "dagens tanke". Du er inne på noe der. ;)

Morsomt som vanlig, du er fin å besøke. :)

mirakel sa...

Hans Olav: You got it. :)

Lothiane: Jeg er inne på noe, ja. Vi kvinnfolk er jammen sære.

Og tusen takk, kjære deg. Koslig å høre sånn! Føler ofte at jeg bare skriver tulleposter, og da er det så fint å få en slik kommentar. :D

(du er forresten herlig god til å kommentere!)

Gretten sa...

Kvinnfolk sære? Driter elgen i skogen? Er Wenche Foss edru? Er Ninni Stoltenberg nykter osv osv osv osv osv

mirakel sa...

Gretten: Jaha. Og mannfolk er...? Jeg liker ordet sære på dere også, jeg. ;)

hugmutilator sa...

Spesielt Radioresepsjonen på P3, fredag til søndag 16.00 - 18.00. Finnes neppe noe bedre radioprogram:)

mirakel sa...

Det har jeg ikke hørt på, hugmilator.. men jeg skal prøve å huske på det i morgen. :) Takk for tips!