fredag 31. august 2007

Feminint comeback

Etter å ha angret på innrømmelsen om at jeg raper har jeg funnet ut at jeg må oppveie posten. Jeg kan rett og slett ikke la dere tro at jeg er en slask.

Her er altså 8 eksempler på mine mer delikate trekk:

1. Jeg har en tatovering av en sommerfugl. En sommerfugl.

2. Jeg bruker (nesten) alltid matchende undertøy. Selv om ingen kan se det.

3. Jeg har konstant dårlig samvittighet når leiligheten er møkkete og rotete.

4. Jeg tar bilde av meg selv på årets første luedag, mens jeg lager et såkalt "sexy-look". Uh. Denne er litt pinlig, merker jeg.





















5. Jeg tar bilde av meg selv når jeg føler jeg får ekstra lange og lekre ben.





















6. Jeg dusjer, sminker meg og velger omhyggelig smykker og antrekk hver eneste dag.

7. Jeg velger mobil etter hvor stilig den ser ut, ikke hvilke funksjoner den har.

8. Jeg klemmer venninnene mine når vi møtes.

----

Ah. Det var godt.

11 kommentarer:

Gretten sa...

Når du klemmer venninnene dine, lager du slike høyfrekvente pipelyder i tillegg? Er svaret ja så skal du aldri bekymre deg for din femininitet.

mirakel sa...

Hm. Ingen hvining, nei. Kanskje jeg skal begynne med det? Men, then again. Jeg er jo ikke 14. ;)

Hjerterdame sa...

Hehe, merkelig hvor lange bein du hadde..! :D

Jeg ble meget letta nå, var litt redd du hadde blitt litt vel maskulin. ;)

mirakel sa...

Hjerterdame: Ingen fare. Jeg ville blitt en ganske merkelig gutt. ;)

Bena mine var jo driiiiitlekre. Litt sånn som Barbie har, egentlig. Hehe!

vibeke sa...

Så lenge du har pent og matchende undertøy, så gjør det ikke så mye at buksa er slaskete. Ha alltid pent undertøy, sa min oldemor, du vet aldri når du kan komme ut for en ulykke. Jeg ser ikke den helt logiske sammenhengen i hennes ord. Skitt au.

Hilde sa...

Jeg skulle så gjerne også hatt machende undertøy - men undertøy på salg macher jo ALDRI!!! ihvertfall ikke riktig størrelse..

mirakel sa...

Vibeke: Hehehe! Så utrolig bra. Den eldre garde er jo så opptatt av hvordan man tar seg ut. Det er vel viktig å i det minste ha fint undertøy dersom man må igjennom en operasjon, eller noe. :p Jeg vet ikke. Nydelig var det ihvertfall.

Hilde: De har veldig billig og fint undertøy på Lindex, og hvis man bare kjøper ensfarget så matcher det som regel. :p Ellers har jeg mye som ikke matcher jeg også. Det blir natt-truser, tenker jeg. :)

Lothiane sa...

Jeg har aldri vært i tvil om deg, jeg altså.. ;)

Jeg vil også ha en tatovering... ikke en sommerfugl, men helt klart en tatovering. Det må jeg tenke litt mer på.

mirakel sa...

Jeg har også lyst på tatovering.. eventuellt utvide den jeg allerede har. :) Hm. Det er jo verdt å tenke litt på! Blir spennende å se om du kanskje finner ut noe også, da. :)

Anonym sa...

...og så er du veldig pen.
Hm.. Sommerfugl? Kan det være litt symptomatisk at jeg har en liten tegneserie-djevel tatovert?

mirakel sa...

Takk, mr. Tronsmo. Det er et ganske fotogent bilde, da. Ville nok ikke vært like heldig om det hadde vært tatt tidlig om morgenen, blant annet.

Tegneseriedjevel og sommerfugl må jo være en perfekt match. God balanse mellom naivt-søtt og skummelt-ondt. ;)