søndag 29. juli 2007

Sommeren min

Jeg ser det er mange som legger ut bilder fra ferien sin. Det skal jeg gjøre også. Å skulle skrive alt sammen ville blitt kjedelig for dere alle, for ikke å snakke om at dere ville blitt fryktelig misunnelige. Og jeg vil jo at dette skal være et sted hvor man skal føle seg bra.

Såh. Nyt.



Det har vært mange timer i bil.




Men heldigvis ingen kranling mens vi kjørte. Det er alltid en fare når man har det trangt, varmt og søsken.


Familien min er verdens beste.


Jeg har plutselig sett hvor vakkert Norge er.



Man føler seg liten i slike omgivelser.


Skyene har også skygge.



Jeg har bodd i to forskjellige hytter. Det har vært grusomme senger i dem begge. Men ellers var det fint. Jeg tror jeg liker hytteliv, faktisk.



Jeg har kjent på gamle barndomsminner og plukket stein. Mange ligger nå som pynt i leiligheten min. (og, jada... skoene jeg bruker er pappa sine.)


Vi har vært litt kreative.


De som drar til hytteplassen kan finne små malte steiner rundt omkring. Jeg håper de vil sette pris på det.


Det har blitt et par fester i ferien.


Jeg har shoppet meg blakk. Nå har jeg massevis av topper, sko, bukser og jakker. Og denne kule vesken.


Jeg har kost meg med tv. "Heroes" er en fantastisk serie. Men jeg må nok vente til jeg får samboer før jeg får sett hele. Ellers vil jeg bli for redd.


Sånn. Resten får jeg vel holde for meg selv.

Nå skal jeg slutte å tenke ferietanker, og heller omfavne alt som er A4. Det er jo slik livet blir nå.

5 kommentarer:

Hjerterdame sa...

Aaaah, så koselig!!! :D

care sa...

Fint å ha deg tilbake. Fine bilder.

mirakel sa...

Hjerterdame: Det VAR en veldig koslig ferie. Og da blir det jo koslige bilder også. :)

Merethe: Og det er flott å være tilbake. Bildene viser virkelig hvor bra jeg har hatt det i ferien... :D

Anonym sa...

Den veska var skikkelig fin! Nå ble jeg misunnelig:)

mirakel sa...

Hallois, Hilde! :)

Den veska er definitivt yndlingsvesken min. Og det bør den, til den stive prisen.. :p Men nå har jeg sett en fantastisk kul Converse-veske også. Må ha... ;)