torsdag 27. november 2008

Jeg lovte meg selv å ikke gjøre dette...

... så da gjør jeg det litt sånn stille og forsiktig:

Stem på meg i Tordenbloggen.

---

Hvis du ikke stemmer på meg forvandles en slik...

...til en slik:


-------

Noen dager senere:

Vel, jeg gikk ikke videre. Men jeg takker alle som stemte på meg. Dere reddet mange søte dyr fra å bli fryktelige.

Dessverre måtte jeg holde løftet mitt. Jeg gjorde også noen om til en slik som dere ser bilde av her. Sånn bare for å lage litt ekstra piff, liksom.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Ojsan.. da må vi stemme, skjønner jeg.

Anonym sa...

Sorry Mirakel, jeg må skuffe deg, men jeg kommer ikke til å stemme på NOEN. Men ikke forvandle det stakkars lille dyret til et monster! Jeg er bare litt lei hele Tordenbloggen, så det har ikke noe med deg personlig å gjøre.

Klem, og lykke til:)

mirakel sa...

Gneis: Det stemmer. ;) Hehe!

Liljefot: Jeg forstår deg godt. Jeg hadde som sagt ikke tenkt å nevne konkurransen i bloggen min, nettopp fordi jeg ikke var overgira over å være med. Også er jeg så fornøyd med tredjeplassen på Den Gyldne Q, som ikke er så lenge siden. Men så har jeg fått noen stemmer der inne, med fine kommentarer, og plutselig ble jeg interessert allikevel. Så nå er jeg vel litt sånn stresset igjen. :p

Men jeg respekterer at du ikke stemmer på noen, jeg har tatt standpunkt på å ikke stemme i kommentarfeltet i år. Det er egentlig deilig å ha litt avstand.

Og dyret forblir slik det er. ;)

Støvkorn sa...

Såklart kjære samboer ;)

mirakel sa...

Supert, Confiteor. :) Takk for stemmen, som en president ville sagt.

Anonym sa...

Hmm jeg syns egentlig den ribba hamstersaken var litt søt jeg... Tro hvordan jeg kan skaffe en sånn en.

mirakel sa...

9cko: Virkelig? Syns det så ganske grusom ut, men selvsagt.. mange sånne kan være litt styggpene noen ganger. Den der slo meg bare ikke som en av de. :p Men, ja.. kryss en flaggermus og et hamster, kanskje? Lykke til med den parringa, da.. ;)