tirsdag 7. oktober 2008

Kjære tv2

Jeg har fulgt med på "Jakten på Kjærligheten", og kan ikke la være å bli misunnelig på damene som får være med på dette programmet. Ja, ikke som frier, altså, men som Damen med Gården.

Det høres i grunn helt greit ut å få friere servert på fat.

For en kvinne som meg, som ikke har funnet kjærligheten, som ønsker flere opplevelser, og som ikke har noe i mot å komme på tv, er altså dette drømmeprogrammet. At flere av deltakerne faktisk har endt med evig kjærlighet, ja, det taler ikke akkurat negativt for saken.

"Så, hvorfor søker du ikke?", spør dere sikkert nå.

Vel, jeg er dessverre ikke kvalifisert. Jeg har ikke gård. Ingen griser, ingen varmedress, ingen røde låver. Jeg har faktisk ikke førerkort en gang. Det jeg derimot har er et lite studielån, et vikariat i kommunen og en leid leilighet i Fredrikstad sentrum. Og venner og familie, men det teller antagelig ikke stort.

Og det er her jeg kommer til kjernen: kunne dere være så vennlige å lage et program for slike som meg? Kanskje "Jakten på Kjærligheten - for de som ikke eier stort mer enn et godt hjerte og troen på kjærligheten" eller "Jakten på Kjærligheten - for sosionomer i Fredrikstad"? Jeg har allerede kommet på et par aktiviteter jeg ville tatt med mennene på, og er villig til å presse mine venninner til å melde seg på, dersom dere kunne lage noe slikt.

Håper på positiv tilbakemelding.


Med vennlig hilsen

<3

Mirakel


(joda, jeg har faktisk sendt denne til tv2)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Ideen din burde så absolutt være salgbar til TV, Mirakel, men jeg lurer på om du kanskje skal kontakte et par-tre av produksjonsselskapene i tillegg til TV2.

http://www.rubicontv.no/
http://fabelaktiv.no/

(Som var de to eneste jeg kom å i farten.)

*krysse fingre*

mirakel sa...

Ai, godt poeng, Undre! Tenkte ikke så langt, jeg.

Jeg satser på at tv2 har høfligheten til å svare meg, og eventuelt henvise meg til rette stedet. Men antagelig ser de at dette er en form for spøk (med en snev av seriøsitet i seg). ;)

Anonym sa...

Det er fantastisk å være ute her blant dere igjen. Med flere perspektiver på tilværelsen, og der man selv kan bringe inn kreative, spennende, nye, flotte sider i livet sitt. Takk.

Beatelill sa...

Jeg synes det var en knakende god idè :) Personlig begynner jeg å bli lei av å se bonderomantikk og kunne tenke meg en litt mer "Sex and the City" variant.

Anonym sa...

Strålende initiativ. Håper de lytter til deg! :)

ellikken sa...

Ja, hva skjedde egentlig med konseptet Ungkarskvinnen??!

*børste støvet av*

mirakel sa...

Mannfolkprat: Det er fantastisk at du er kommet ut til oss igjen. Selv takk. :)

Beate Lill: Kan du ikke beskrive ideen "Sex og singelliv" litt nærmere? Jeg ser for meg en vennegjeng som skal få friere, men det må kunne gjøres bedre enn som så. Jeg melder meg uansett som prøvekanin! ;)

Lothiane: De tror vel helst at jeg er en oppmerksomhetssyk tenåring med altfor mye fritid. Men jeg har veldig lyst til å bli med i et slikt program..!

Ellikken: Ungkarskvinnen ble kanskje aldri en hit? Jeg stemmer for ny sesong, jeg. ;)

Anonym sa...

Men det var da et program som het Single i byen eller noe i den retning, her for en stund siden? et år siden kanskje? type tvnorge/tv3-ish.

mirakel sa...

Men "singel i byen" er ikke like sjarmerende som "jakten på kjærligheten". Det var ikke sånne som meg der, liksom. ;)

Anonym sa...

Mirakel: Jeg håper TV2 svarer, men jeg tror egentlig at det er enklere å selge programkonsept til produksjonsselskap enn til TV-kanaler. Kontakt de som lager "bonderomantikk" for eksempel.

Anonym sa...

Selvsagt:

"Byromantikk"!!!

(Ja, det er bare å sende en liten sjekk med noen nuller foran kommaet når dette blir satt i gang. *fnis*)

mirakel sa...

Å, ti poeng til deg, Undre! :) Byromantikk er akkurat noe slikt jeg ville meldt meg på. Kan ikke du lage et slikt konsept, også lar du meg være en av de Utvalgte Damene? Hehe!

Amelie78 sa...

Hehe! Nå måtte jeg smile her jeg sitter :) :) :)

Jeg likte den siste der - "Sosionomer i Fredrikstad"! Jeg lover å følge med og heie på deg om et slikt program dukker opp! Jeg har en svakhet for programmer som Bonderomantikk (dvs jordnære sjekkeprogram), og har faktisk skrevet innlegg i hodet på det temaet siden 1.episode. Får se om det blir et ordentlig innlegg av det etterhvert.

Ha en god dag, Mirakel!

Hilsen Amélie som heier på deg :)

Anonym sa...

*fnis* Jeg har en heller panisk angst for å komme på TV. Jeg går minst et kvartals omveg om jeg ser et TV-kamera ute, så jeg tror kanskje ikke akkurat er den fødte TV-utvikler.

Men "Byromantikk" burde vært laget.

mirakel sa...

Amelie: Jordnære sjekkeprogram er akkurat det ordet jeg har lett etter. :) Det er nemlig bare dèt jeg vil være med på, ikke snobbete Ungkaren. Hm. Tv2 må da skjønne at de må komme med Byromantikk snart?

Undreverset: Du er ikke som meg, som løper mot kamera for å få være linselus? Hehe!

Det burde vært laget, tv2 burde svart meg.. men den gang ei. ;)

Anonym sa...

Herregud! Jeg kom på en ide som bør la seg gjennomføre: Hvorfor ikke starte en blogg- og facebookaksjon for å få en egen sjekkeserie for bloggsfærens egen Mirakel? Skal gjerne stå i bresjen for noe slik. Skal til og med være villig til å stå fram på TV for å prate varmt om deg - dog ikke som Selvisk, men som meg selv.

mirakel sa...

Å, Selvisk! Det er en fantastisk idè!!!! Du er herlig..! Jeg er selvsagt med. :)

Men hvorfor ikke høre med flere av de single bloggerne, så kan vi være flere?

mirakel sa...

Forresten.. veldig fint å høre at du ville snakket varmt om meg. Du har jo møtt meg, og kjenner meg godt.. så, ja.. takk. :)