tirsdag 23. september 2008

Helt inne i flammene - den gyldne Q

Ja, jeg bukker, nikker, neier, kliner og har stille sex med alle dere som stemte på meg i Den Gyldne Q forrige runde. Jeg er nemlig akkurat så takknemlig. Dere er gull.

Vel. Jeg har ikke tenkt å gi meg ved målstreken. Det er nemlig nå finalen begynner. Nå skal dere velge blant tjuefire av de aller beste bloggene jeg vet om, og dere skal velge klokt. Dere skal velge meg.

For å overbevise dere om dette har jeg flere metoder som kan benyttes.

Jeg kan gjøre som sist, og komme med løfter og trusler i skjønn harmoni.

Jeg kan bare true. Jeg kan true med å legge ned bloggen min, produsere et virus, eller jeg kan begynne å legge ut nakenbilder av meg selv dersom jeg ikke kommer blant de ti beste.

Eller jeg kan bare love. Jeg kan love gull, grønne skoger, melk og honning.

Men jeg har i grunn nok med å holde løftene fra forrige runde.

Så denne gangen sender jeg dere et tiggende blikk, blafrer litt med øyenvippene, smiler jomfruelig og ber dere være noen engler og gå inn til Esquil og legge igjen en kommentarstemme til meg der. Nå. Eller innen onsdag kveld.



Jeg ser omtrent sånn ut:

10 kommentarer:

Anonym sa...

Må jeg skrive en kommentar der? Er det ikke bare sånn kryss av ting..?
-ABN

mirakel sa...

Må visst stemme i en kommentar denne gangen, ja. :)

Men så stas at du følger med, AB.. ;)

Anonym sa...

Jeg stemte på deg sist, og har også denne gangen «valgt klokt» og stemt på deg! :-)

Anonym sa...

Min stemme er med. :) Jeg måtte jo det når du tok DET søte bildet!!

Og som takk tar jeg i mot et innlegg om GU'n du var på i dag. ;)

Anonym sa...

Hei snupp! Stemme er sendt, Men dette var fryktelig vanskelig! Så mange gode blogger! Og flere også i de som er forsvunnet på veien! Men jeg liker virkelig bloggen din, og får fire stjerner av meg, i hvitt gull, det jeg liker best. Favorittallet er 4 og stjerner er jo fine ting! :o)

Naaaaaaaw....du er jo så søt og myk og lodden, søta! KleM

mirakel sa...

Asle O: Å, så utrolig hyggelig! Særlig siden jeg er en stor fan av deg og Glugg. :)

Hjerterdame: Supert. Det bildet var til ære for deg, egentlig. Hehe! Men jeg kjenner at det trenger seg på et "ntåååå" hver gang jeg ser det. ;)

Bell4trix: Se, der fikk du til å kommentere! Veldig bra. :)

Og jeg setter stor pris på fire stjerner. Stjerner betyr lykke, og fire er også et av mine yndlingstall (sammen med to).

Så da sender jeg en lodden klem tilbake. ;)

Anonym sa...

Haha, du har de beste begrunnelsene for hvorfor man skal stemme på deg! :-D

Lykke til i finalen!!

mirakel sa...

Man bruker det man har. Har man et fint bilde av en katt, tror jeg ikke det skader å legge det inn. ;)

Lykke til i finalen til deg også! Krysser fingrene for oss begge!

Anonym sa...

Gratulerer med medalje!

mirakel sa...

*hopper opp og ned*

Dette var kjempe gøy! Kan bare tenke meg hvordan Virrvarr har det, om hun er noenlunde lik meg. Hehe!

Tusen takk for støtten, Bussemann. :)