søndag 23. desember 2007

Bursdagsbarn


Himmel og hav. Nå er det lenge siden jeg har blogget. Jeg har hatt mengder av ting å skrive om, men jeg har rett og slett vært altfor lykkelig. Type klissete, klisjè, livet-er-faktisk-rettferdig-og-endelig-fant-jeg-den-rette-lykkelig. Og som dere vet klarer jeg ikke å skrive når jeg har det slik. Men, jeg kan berolige dere alle. Lykken var kortvarig, og nå er jeg tilbake på jorden. Etter en uke i kjærlighetsrus kan jeg atter en gang konstatere at jeg er like forbannet singel. Hurra.

Anyhow. Alt dette kan muligens blogges om senere. Nå har jeg bare en liten ting jeg vil si:

JEG HAR BURSDAG I DAG!

Dette lille mirakelet ble født for 24 år siden, og dagen feires så godt det kan gjøres. Pakker på sengen, kaker rundt kjøkkenbordet og en aldri så liten tur til byen for å sette pris på seg selv. Det liker vi.
(at jeg kjenner midtlivskrisen snike seg på bryr jeg meg ingenting om...)
Også har bestesøster Hjerterdame bursdag i dag også. Hipp hurra, vi er så bra!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Mirakel

Anonym sa...

Gratulerer! :)

E-Kat sa...

Gratulerer med dagen fra meg i England :-)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, søte Mirakel :) En hilsen til din søster med det samme, og så ønsker jeg deg en varm og god jul.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen mirakel!

Esquil sa...

Grattis til dere begge :)

Lothiane sa...

Gratulerer med dagen, Mirakel! :)

Og... uffda til det emd at du er singel... det er trist. :( Håper det ordner seg i 2008!

Når jeg først er innom igjen så vil jeg gjerne ønske deg god jul (igjen og igjen)!

Juleklemmer fra
Lothiane

Heidi Fleiss sa...

Gratulerer med dagen til dere begge, og god jul!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen som var, du verdens beste mirakel. :kaster konfetti:


Lin

mirakel sa...

Alle bortsett fra Adam Brown: Tusen, tusen takk! :) Jeg ble kjempe glad for disse kommentarene. Dere er så snille!

Og jeg håper dere også har hatt en fin jul. Det fortjener dere.