søndag 18. november 2007

Tordenbloggen

For sånn ca. ett år siden vandret jeg rundt på ulike nettsteder. Ved en tilfeldighet kom jeg til Tordenbloggen, og det var midt inne i siste runde. Det sto mellom LordX og Esquil, og jeg klikket meg inn til dem begge. Det endte med at jeg leste bloggene fra ende til annen (!), og ikke lenge etter var jeg selv en blogspot-blogger.

Jeg kan, med andre ord, takke Tordenbloggen for at jeg fant to fantastiske blogger, samt at jeg selv gjorde alvor av å lage en åpen blogg.

Og nå er det altså min tur til å bli stemt på i Tordenbloggen. Jeg hadde aldri trodd det for ett år siden, og det gjør meg litt stolt. Selv om jeg tidligere har sverget til at kåringer er noe tull, så kjenner jeg at denne kåringen er et unntak. Kanskje fordi det er så mange blogger, kanskje fordi jeg har fine erfaringer med den. Eller kanskje jeg har blitt trygg på meg og bloggen min nå, slik at kåringen ikke har så mye å si.

Vel. Selv om jeg er tryggere nå, vil jeg selvsagt at dere skal stemme på meg. Jeg har fryktelig lite lyst til å ende med èn stemme. Og at den stemmen er fra meg selv.

Såvidt jeg har forstått kan man stemme både i kommentarfelt og på sånn vote-ting, og det begynner i morgen en gang.

Godt valg, eller hva de nå pleier å si.

2 kommentarer: