torsdag 22. november 2007

Pinnespådom 1

Okei. Jeg skal innrømme at jeg har angret meg for at jeg lovte å spå dere på video. Det har seg nemlig slik at jeg ikke er særlig teknisk anlagt. Og at alt det tekniske i livet mitt har bestemt seg for å streike nå. Sånn, på en gang.

Så det blir som det blir. Et dårlig webkamera som får meg til å se helt sær ut. Jeg har lagt merke til at jeg ligner ganske mye på en kamel. Har liksom samme munnen. Kanskje ikke det dyret man har mest lyst til å ligne på.

Anyway. Jeg har valgt å pinnespå Confiteor, Nadiyya og Alf Ivar nå i første omgang. Dere andre får vente litt. Og jeg skal prøve å være litt mer morsom en annen dag.

9 kommentarer:

Lothiane sa...

Nåååh, dette var skøy! :) Så gjenstår det å se om du får rett, for jeg regner med at folk gir tilbakemeldinger her.

De pinnene har jeg aldri sett før, men det er jo et enkelt og greit verktøy når man ikke orker sette seg inn i tarotkort.

Jeg fikk forresten en innmari kul bok av Verene til jul i fjor. Orakelboka. Den er fin. Man stiller et spørsmål og blar opp en tilfeldig side og får svar. :)

Lothiane sa...

Nå prøvde jeg forresten boka mi på spm. 2 som jeg stilte deg i forrige post. Svaret jeg fikk var: "Gi deg, dette vet du svaret på."

Hmph. Håper pinnene er høfligere.

mirakel sa...

Ja, jeg håper folk gir tilbakemeldinger. Syns det var ok svar i dag, egentlig. Det er ikke sååå diffust!

Og da ser jeg mitt snitt til å utfordre deg: videoblogging med orakelspørsmål? ;)

Pinnene kan være litt frekke noen ganger, faktisk. Hehe! Men de gir deg nok noe mer utfyllende svar enn den snurte boka di. *ler*

Anonym sa...

Dette var litt spesielt da. Ang. målet som er diskutert med min leder, så er situasjonen sånn at evt. endringer ikke kommer før på nyåret.

Når det gjelder det helsemessige som jeg har skrevet om i bloggen min, så tar dette tid ja. Det har oppstått en del komplikasjoner som gjør rehabiliteringen litt lengre.

Og når det gjelder vedkommende som ikke er her akkurat nå, så kan det kanskje være kona som fortiden er nødt til å ligge på sofaen på grunn av operasjonssåret.

Videre nevner du juridiske ting. Kona har en sak gående med en advokat som jobber med en erstatningssak for henne. Vi har lenge ventet på en avgjørelse der.

Sånn. Du skremte meg litt der da.

Støvkorn sa...

Wow, spennende! Da krysser jeg fingrene for jobb, og håper ikke så mye på kjærligheten tror jeg.. :)

ellikken sa...

Kunne ikke høre på lyd her jeg sitter, men har nå sett på deg i attskillige (skrives det slik? Neppe!) minutter. Flaut? For meg? Ja, i grunnen ;-)

Kan du forklare meg hvordan man ordner et slikt klipp på bloggen? Me stupid. Har et avkom jeg har lyst til å vise frem, for nemlig.

Lothiane sa...

Ja boka oppfører seg virkelig snurt. :)

Og nei, jeg tar ikke oppfordringen din, altså. Sorry.. jeg er kjempefeig når det gjelder sånt. Jeg har så komplekser for film/lyd at du aner ikke. (Og jeg vet at det er da jeg virkelig skulle ha tatt tak i det og prøvd likevel, men .. nei.) ;)

Dessuten er dette din idé! Skal da ikke ta fra deg det gode konseptet. ;) Jeg venter i spenning på neste.

Forresten innmari spennende når man ser hvor bra du traff på Alf Ivar!

Anonym sa...

Min spådom kan du gjerne bare skrive... Hehe, ekke så teknisk sjøl jeg.... :P

Camz

mirakel sa...

Alf Ivar: Så bra at det stemte! Nå ble jeg egentlig litt overrasket. Vi får gi boken kred, rett og slett. :) Blir spennende å se om det stemmer på flere. En god start var det, ihvertfall!

Takk for tilbakemelding, forresten.

Confiteor: Jobb går garantert supert, og kjærligheten kommer når man minst venter det. ;)

Ellikken: Adskillelig? Litt usikker på det ordet der jeg også, gitt. Hehe!

Og jeg syns ikke du skal være flau. Det er i grunn bare sjarmerende. Så det så.

Du kan fikse sånne klipp ved å trykke på knappen ved siden av legg-inn-bilde-knappen når du skriver nytt innlegg. Det ligner litt på sånn filmrullting. Enkelt og greit! Gleder meg til å se avkommet, da. :)

Lothiane: Enten er du feig, ellers så er du lur. Jeg vet ikke hvor smart det er å legge ut filmer av seg selv. Kjennes litt skummelt ut innimellom. Men selvsagt også litt morsomt. Ellers hadde jeg ikke gjort det.

Camzzz: Jeg spådde deg for noen dager siden. Da sa pinnene at du skulle være fornøyd med det du hadde. :p Men så husker jeg ikke mer av hva det sto. Kan sikkert spå en gang til om du vil ha et bedre svar?