fredag 17. august 2007

Love is in the air

Det virker som om alle er lykkelig forelsket om dagen. Slikt smitter tydeligvis, og jeg er herved midlertidig forelsket i ethvert mannfolk som ser min vei.

Jeg er betatt av han fyren på 7/11, som jeg småprater med noen morgener i uken (any day now så får han nummeret mitt).

Jeg er betatt av huseieren til venninnen min, som kom med en god replikk når jeg komplimenterte verktøyet hans (gjett hva.. høhø).

Jeg er betatt av han fine bussjåføren, som smiler så pent når jeg går på bussen.

Jeg er betatt av bloggere.

Jeg er betatt av samtlige kjekkaser på tv/film.

And so on.

I går var jeg på konsert, og etterpå dro vi en meget kjapp tur på byen. I løpet av det kvarteret spilte de en klissete Celine Dion-sang. Den gjorde meg klissete også, og jammen begynte jeg å savne en mann å dele hverdagen med. Jeg grudde meg faktisk til å legge meg i min 90 cm brede seng. Alene. Det er en stund siden jeg har tenkt slik.

Så nå er jeg spent. I morgen reiser jeg til hovedstaden, og jeg har en følelse av at jeg kan bli forelsket i samtlige Oslo-mannfolk. Det er som kjent mange menn der, så jeg ser for meg at dette kan bli en slitsom tur.

Vel. Vi får krysse fingrene for at jeg i det minste blir forelsket i en bra fyr denne gangen.

8 kommentarer:

Sorgenfri sa...

Det er deilig med sånne perioder, hvor man ser fine mannfolk overalt...
Ikke slit deg ut i Oslo da, hehe! :o)

mirakel sa...

Ja, det kan bli heftig i Oslo om jeg skal fortsette som jeg har gjort denne uken. ;) Får satse på at jeg ikke blir helt utslitt når jeg er ferdig der inne. Hehe!

Klem :)

Minneapolise sa...

Å være småbetatt sånn er utrolig gøy! Nyt det :)

Nadiyya sa...

Hei, så kjempefint at du likte posten min på vgb!!! Skal prøve å lage noe sånt hver fredag var liksom den store planen :)

Angående FORELSKET... på søndag drar jeg ned til mannen min - min kjære gode gutt - som jeg ikke har sett siden MARS!!! aaaaaaaaaahhh

Støvkorn sa...

hihi, håper du får en fin oslo helg! jeg har ett krav til din tilkommende: han må ha en kjekk kompis til meg! Så kan vi bli en av de som har parvenner ;p

care sa...

Å for den deilig følelse. Kos deg max i helga. Tipper på at du forelsker deg.

Unknown sa...

Kos deg i helga. Ingen ting er bedre enn en skikkelig digg forelskelse.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med trua

mirakel sa...

Minneapolise: Det er det. :) Gøy og harmløst, liksom. Jeg nyter som bare det!

Nadiyya: Åh, så fint at du får sett gutten din igjen! Du er kanskje sammen med han akkurat nå, du.. :) Jeg sender dere ihvertfall en hel masse romantiske tanker. Håper dere storkoser dere sammen!

Confiteor: Og iligemåde. Den mannen du ender opp med BØR ha en kjekk kar til meg også. ;)

Merethe: Har hatt en strålende helg. Oslo er så spennende! Jeg har ihvetfall sett kjærligheten blomstre. Var hos en venninne, og hun har et herlig forhold til kjæresten sin. Akkurat sånn skal jeg ha det også. :)

Egoisten: Troen skal man ikke miste, nei. Jeg har hatt en kjempe fin helg, ja. Har storkost meg hele tiden. Håper du også har hatt det bra!