søndag 12. august 2007

Gåter

Spørsmål: Hva er tegnet på at en singel jente har gitt opp håpet på å få en sengepartner?

Svar:














En splitter ny seng. Som bare er 90 cm bred.


Spørsmål:
Hva er tegnet på at en singel jente har gitt opp håpet på å i det hele tatt få et mannfolk inn i leiligheten sin?

Svar:














Bamser og Barbiedukker. Som sitter oppstilt.


Om et manneben av en eller annen grunn skulle forville seg inn i leiligheten min, er jeg redd han ville blitt skremt vekk av dette.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..! :D Måtte smile litt her nå asså. Nydelig oppstilling av barbiedokker og bamser da.. Jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg ikke måtte ta hensyn til noen... Så nyt det mens du kan!

Senda ble virkelig kjempefin. :)

mirakel sa...

Joda. Det kan sees på som en uavhengighetsgreie også.. jeg har gjort det tidligere. Får vel begynne å tenke slik igjen. ;) Nå kan de ihvertfall passe på meg mens jeg sover, i stedet for å kikke på meg når jeg ser på tv (slik de sto før).

Og senga er meget fin og god. Og singel-liten. :p

Amelie78 sa...

Hvis det er en Jensen rammemadrass kan jeg i hvert fall love deg at den er god :)

Anonym sa...

Hehe!
Jeg har nettopp kjøpt meg seng på bare 90 cm jeg og.. Men det var ikke fordi jeg har gitt opp helt, men fordi det på ingen måte var plass til større seng:-(

Skulle jeg få uventet besøk får man bruke sovesofaen:-D

mirakel sa...

amelie78: Det er nok ingen Jensen, er jeg redd. Det har jeg ikke råd til. Men jeg ligger meget behagelig på denne også, da. Stor forbedring fra der jeg har sovet i over ett år nå. I en sovesofa fra Ikea, liksom. :p

Pistasje: Jeg har fortsatt sovesofa med plass til to stk. Men den skal ikke dras ut om ikke det er heeeelt nødvendig. Der er jo bamsene og barbiedukkene mine! ;)

Støvkorn sa...

hihi, vi må nyte det å ha det akkurat slik som vi vil mens vi kan!! nå skal jeg inn å spikre opp masse bilder på soverommet :D

mirakel sa...

Du har rett, confiteor. Det er jo meget behagelig. :) Fint å se at du tenker slik!

Lykke til med spikring. Veldig independent-woman-aktig. :D

Anonym sa...

Åh herregud, eg må le!! :D

Zava sa...

He he, dette kan nok skremme potensielle partnere ja. Men så lenge du lar disse dukkene & bamsene sitte på sofaen er det vel håp. Delte leilighet med ei venninne en gang, som hadde fyllt senga si med noe sånt som 30 bamser. Psykt.

mirakel sa...

Så bra, Kari! :) Jeg syns det er fint at folk kan le litt her inne. :)

Zava: Jepp. De skal definitivt ikke i sengen min. Det er jo ikke plass. :p Og jeg er enig i at det er halvsykt å ha 30 stk. i sengen. Da lar du barndommen ta plassen til mannfolkene, jo!

care sa...

Jeg tror ikke sengen hadde skremt han vekk, men er litt usikker på barbiedukkene.

mirakel sa...

Hehe.. jeg er litt usikker selv. Har faktisk ikke skremt bort de som har vært her før, men de har hevet et lite øyenbryn da. :p Kanskje dette er grunnen til at jeg fortsatt er singel!? ;)