fredag 13. juli 2007

Mote og blogg

I kveld har jeg hatt muligheten til å bruke min bloggavhengighet som inspirasjon til en potensiell ny hobby. Det har fungert ganske greit, egentlig.

Vel. Undertegnede, Hjerterdame og Sorgenfri møttes i de sene kveldstimer. Vi dekket på bordet med maling, tusjer og pensler. Samt en del utprintet inspirasjon fra nettet og et par splitter nye t-skjorter. Utfordringen var å male/tegne på t-skjortene. En aldri så liten motekveld, med andre ord. Mitt valg ble, som sagt, å bruke bloggen min. Bare se her:


Foran:

Bak:
(Kun frihånd, altså. Mm. Eventuellt en kjekk sjablongting som gjorde skriften lesbar.)


Vi holdt på i ganske mange timer, kun avbrutt av hjemmelaget pizza og x antall røykepauser. Nakken er stiv, ryggen er kranglete. Og jeg sitter med et fornøyd glis om munnen. Vi har hatt det helt perfekt.

Og i morgen skal jeg trosse all anonymitet. I morgen skal jeg annonsere for hele verden at jeg er en blogger. Så får verden le av meg så mye de ønsker. For jeg liker dette.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Kult. Artig idè. Kanskje man rapper den ideen.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med sansen for andre menneskers gode ideer.

Anonym sa...

Hey kul t-shirt:-)

Lothiane sa...

Herlig!!!! Dette synes jeg er fantastisk bra tiltak, jeg merker inspirasjonen strøyma på. Kjempekult! :)

mirakel sa...

Ego: Da gleder jeg meg til å se din t-skjorte. Det er både enkelt og morro. :)

Camilla: Takk takk! ;)

lothiane: Det var utrolig morsomt! Også er det en slik aktivitet som funker bra sammen med andre, for man kan fint skravle ved siden av. :) Er veldig glad Sorgenfri lærte meg dette! Du får begynne å lage tskjorter du også..!

Amelie78 sa...

Du er kul! Tør å være deg. Altfor få av dem. Gratulerer med ny t-skjorte ;-)

Og takk for comment på siden min!

Am.

mirakel sa...

Det blir sikkert litt rart å bruke den i byen, men er nok en vanesak. :) Har alltid prøvd å være meg selv, men det er ikke like lett når sjenansen slipper til. ;)

Anonym sa...

Hei! For en god idé, synes jeg var tøft gjort :) Skikkelig inspirasjon til andre, hehe.. Stå på!

care sa...

Kult.

Anonym sa...

Herregud, så kult!

Hanne sa...

Den ble fin :) Nå har jeg lagt ut bilder av badet, endelig ferdig. Klem

mirakel sa...

Charlotte: Tusen takk! :) Du får lage noe slikt du også. Det var veldig gøy! I dette regnværet er det jo en ypperlig sommeraktivitet. :)

Merethe og Cecilie: Takk takk takk! :D

Hanne: Thank you. ;) Badet ble meget bra! Og jeg er så lei for at jeg ikke får vært med på fest til helga.. men men. Det kommer forhåpentligvis flere. :)

Anonym sa...

åå så kult med de t-shortene:) kreativ du Mon:) håper vi fortsatt ses til helga da!
klem marit

mirakel sa...

Marit: Heihå! Selvsagt sees vi til helga! Jeg gleder meg masse allerede. Kanskje jeg skal bruke denne t-skjorta på byen. ;)

Skåles i morgen!