torsdag 17. mai 2007

Tur til Lillehammer

1. Hva kjennetegner en gentleman?
Svar: En søt mann som løfter kofferten din uten at du trenger å hinte, for så å la deg gå først ut midtgangen.

2. Hva kjennetegner en blogger?
Svar: Når tidligere nevnte mann vifter bort lovprisninger med "du må få hele pakka, vet du", og undertegnede blir bombesikker på at dette er en leser. Det er tross alt tittelen på siden.

3. Hva kjennetegner en bonde i byen?
Svar: Undertegnede i Oslo som tviholder på veske og koffert.

4. Hva kjennetegner en singel bonde i byen?
Svar: Undertegnede i Oslo som tviholder på veske og koffert, samtidig som hun glaner henført på alle med noenlunde greit utseende. Og som så blir livredd hvis noen ser tilbake.

5. Hvor lang tid tar turen fra Fredrikstad til Lillehammer?
Svar: Nok tid til å begynne å hate alle barn, samt bli meget røyksugen. Med andre ord, sånn ca. 4,5 timer til sammen.

6. Hvor lenge er det sosialt akseptert å amme et barn?
Svar: Frem til man kan gi barnet potetgull etter endt amming.

7. Hva er det værste med stasjonsbygninger?
Svar: Alle parene som råkliner rett foran nesen din. Man blir ikke misunnelig, bare litt kvalm.

8. Og hvor er det best i hele verden?
Svar: Hjemme hos mamma, pappa, lillebror og søster.

Bonus:
9. Hva skaper krig i verden?
Svar: Hevnlyst.

9 kommentarer:

Støvkorn sa...

Hevnlyst ja.

signerer den. ha en fin 17 mai gojenta og hils mette så mye

mirakel sa...

Hevnlyst er faktisk mye mer skummelt enn man ofte tror. Folk kan bli syke av for mye slike følelser, tror jeg.

Ha en flott 17. mai du også, snuppa mi. Jeg skal helt sikkert hilse tilbake! :)

Anonym sa...

Jeg tror ikke du har sett på meg, ut fra beskrivelsene. For jeg glaner tilbake.

Anonym sa...

Nok et bra innlegg fra en bra blogger :D Ha en flott nasjonaldag og hils din søster.

PS! Du treffer verden på kornet!

mirakel sa...

radiohode: Eller kanskje det var du som vandret litt frem og tilbake på plattformen. Ganske søt, i grunn. ;)

sprett: Tusen takk for kjempe kompliment! Nå ble jeg glad. :) Håper du hadde en fin dag i går..!

Anonym sa...

Jeg var ikke der. Ikke den dagen. Ikke jeg. :-)

Anonym sa...

Jeg putta deg i lenkelisten min. OK? Si fra om du ikke vil stå der.

mirakel sa...

Jeg syns det er kjempe stas å bli linket til, så den kan du la stå. :)

Er litt rart, for jeg tenkte akkurat på at jeg hadde lyst til å linke til deg også. Tankeoverføring? Men, ja.. jeg linker til deg, også sier du fra om du har noe i mot det.

Anonym sa...

Erru gæern? Jeg selger moren min for en ekstra lenke, vet du!