tirsdag 15. mai 2007

De siste to dagene

Jeg har (som sagt) lovet meg selv å ikke pjatte så mye i denne bloggen. Men ingen regel uten unntak. Hodet mitt fungerer ikke til komplisert tankevirksomhet i dag, men jeg har en skikkelig skrivelyst. Så da tar man en enkel utvei.

Dette har jeg gjort de siste to dagene:

* jeg har klart å skaffe meg telefonnummeret til en fyr på det nye sjekkestedet. Jeg har derimot ikke greid å bruke det. Noe i meg skriker at ingen bør gi telefonnummeret sitt så raskt. Og dessuten dømmer jeg fortsatt de som er inne på slike sider.

* jeg har vært en stalker, og søkt opp søte Thomas Løge fra Sjarmørskolen på Facebook. Han er fortsatt uvirkelig søt, og merkelig nok singel. Sendte han et brev, men har ikke fått noe svar. Føler meg uansett kjempe tøff.

* jeg har blitt fornærmet av en fyr på det nye sjekkestedet. Jeg var ikke pen nok for han. Det rare er at jeg ikke døde av det. Jeg tåler visst mer enn jeg tror.

* jeg har blitt addet av mange spennende folk på Facebook, og har fortsatt bare gode ting å si om den siden.

* jeg har sett på en leilighet sammen med en venninne. I samme slengen fikk jeg mitt første kyss på lenge. Det var en bitteliten hund som gjorde meg æren.

* jeg har vært i Sverige og handlet røyk. Og nå har jeg lyst til å lage en mini-photoshoot med meg og en sigar. Understrekes at det ikke menes porr her.

* jeg har greid å mørklegge et helt kontor. Vi var uten data, telefon og lys i to timer. Note to self: ikke anta at sikringer tåler all verden, og for guds skyld: lær deg sikringsskapet!

* jeg har lært at vi ikke alltid trenger å si så mye. Noen ganger er det nok med et "mm" i ny og ne.

* jeg har lagt på meg en del kilo igjen. Merkelig.

* jeg har oppdaget at fine og rosa paraplyer fra Nille ikke er særlig gode i blåsete regnvær.

* jeg har hatt en liten kulturkrasj med fyren på hamburgersjappa (og der har vi grunnen til min vektøkning, antar jeg?). Det hele endte opp i en hamburger dynket med pommes frites krydder.

* jeg har svinset innom Sonitus-chatten, og vært like alene hver gang.

* jeg har pakket til en liten helgetur hjemover. Kofferten er straks klar, og det fryder seg i hjertet når jeg tenker på dagene fremover. Hvis jeg er heldig får jeg på meg bunaden, og hvis dere er heldige skal dere få se et bilde av det. Men jeg har pakket med meg andre klær for sikkerhetsskyld, altså.

* jeg har postet et virkelig meningsløst innlegg på bloggen min.


Ha en strålende 17. mai, folkens!

10 kommentarer:

Lothiane sa...

Her skjer det ting! :) Gøy å lese, og slett ikke fullstendig meningsløst. ;)

God tur og hæppi søttende mai!

Anonym sa...

Tja. Jeg vil ikke kalle det meningsløst? Det er autentisk, og det er mye som ikke er dét.

Men det er kanskje ikke et paradigmeskifte du presenterer? Alt må forsåvidt ikke være det heller.

mirakel sa...

lothiane: Jeg har nesten bare sittet foran dataen de siste dagene, og dette viser vel at det kan skje en del der også. ;) Ha en herlig 17. mai du også! Kos deg med lillegutten din.

Radiohode: Der var du igjen. :) Ja, dette blir vel enda et bevis på at jeg finnes. En helt autentisk beskrivelse av et par helt virkelige dager.

Og jeg er imponert over alle ordene du bruker. Først hoax og nå paradigmeskifte.

Lothiane sa...

Radiohode er nok blogge-Norges intellektuelle alibi. ;)

*tuller*

Anonym sa...

jeg er STIFINNEREN!!!!

puss på deg! LT

radiohode sa...

Lothiane: Jeg skjønner godt at du skriver *tuller* etter kommentaren din. For "Radiohode" finnes jo ikke. Alle vet jo at "radiohode" skrives med liten "r".

Nå får jeg litt prestasjonsangst, for det forventes sikkert et fremmedord, og dertil egnet bok er på utlån til en medblogger.

Men jeg kan jo avslutte med ordet "sukkersøt", som er meg svært fremmed?

Anonym sa...

Pjatt er bra i de fleste former!

Ja til mer PJATT! (i denne bloggen vel og merke, kanskje ikke generelt) :D

mirakel sa...

Lothiane: Godt noen kan være et slikt alibi.. ;)

LT: Hehehehehe! JEG ER STIIIFINNEREN! Gud, han er sjarmerende...! Puss tilbake.

radiohode, med liten r: Ja, nå bør du komme med et skikkelig fremmedord. Sukkersøt er faktisk et mye brukt ord i min verden. *flagre med øyenvipper*

sullemitt: Godt noen liker pjatt i bloggen min. ;) Ha en flott 17. mai!

Støvkorn sa...

jeg elsker pjatt!!

mirakel sa...

Supert, C. Da er det et nytt pjatteinnlegg nuh. ;)