tirsdag 17. april 2007

Små irritasjonsmomenter

Denne dagen er ikke like lykkelig. Foruten et hyggelig besøk av en venninne, samt minner om hyggelig bryggetur i går, har jeg ingen spesiellt god dag. Eller. Det er løgn, siden jeg har hatt det ganske greit på jobb. Og med venninnen min. Men jeg er sur i dette øyeblikk. Potte. Sur.

Dette irriterer meg i dag:

* at alle andre har det så bra.
* Facebook.
* at det er umulig å få tak i folk man må snakke med.
* at jeg ser ut som hun i rullestol i "Fucking Åmål" når jeg bruker hårbånd.
* at jeg har vondt i tommelen min pga. for mye kabal på mobilen.
* at jeg hele tida må vaske klær. Det blir jo aldri tomt!!!!!!
* at jeg bare liker de jeg ikke kan få.
* at jeg aldri liker de jeg kan få.
* at jeg må kjøpe norsk, dyr røyk.
* penger.
* den skeive hanken på kommoden min.
* min egen reaksjon på noe jobbgreier.
* doen min i kjelleren.
* at jeg er konstant redd for lisensmannen.

Jeg kunne holdt på skremmende lenge, men det kalles å grave seg ned. Det kan man ikke. Så jeg legger meg i stedet. Natta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker irritasjonslister.. Mere, mere. ;)

Lothiane sa...

Dette var underholdende ja! Og jeg følger deg på flere av disse... Jeg ser også sånn ut med hårbånd! Det verste var at jeg faktisk gikk med det en periode da jeg var rundt 20. *gremmes*

mirakel sa...

Mette: kommer garantert mer når jeg har slike dårlige dager. Greit å skrive ut irritasjonen litt. :)

Lothiane: det er alltid underholdende med irritasjonslister. Man irriterer seg jo over de minste ting. :)