mandag 9. juni 2008

Vil du date meg?

Alle som leser her noenlunde jevnlig vet at jeg er fryktelig singel. Vel, nå er jeg blitt så singel at jeg er blitt premie i en konkurranse. Ganske inspirert av Esquil og hans "Ungkaren"-suksess. De tre oppfinnerne er Sorgenfri, Confiteor og meg selv. Ideen ble til over bøttevis av røyk og Cola.

Altså. Dersom du har gått med et ønske om å treffe meg har du endelig muligheten. Alle dine drømmer kan gå i oppfyllelse, alle dine brennende lengsler kan bli virkelighet. Jeg har desverre ingen referanser, men jeg mener selv at jeg er vel verdt å kjempe for.

Alt du trenger å gjøre er å gå hit: http://datemyfriend.blogg.no

(Merkelig nok føler jeg meg verken objektivisert eller latterliggjort. Kanskje bare bittelitt redd for at det ikke skal komme inn en eneste kommentar.)

Hvis du har litt ledig plass på bloggen din må du gjerne reklamere litt for dette. Jeg regner ikke med at vi har samme gjennomslagskraft som mr. Esquil, så jeg ber dere så ydmykt om litt støtte.

30 kommentarer:

Lise sa...

Jeg er dessverre både feil kjønn og gift, men jeg ville gjerne datet en som siterer Paulo Cohello. ;-) Lykke til, og hold oss gjerne oppdatert. :D

mirakel sa...

Tja, du kunne jo lurt meg. ;) Holder dere nok oppdatert, ja.. om dere vil eller ikke. Hehe! Men du får kikke innom med jevne mellomrom, tror dette kan bli morsomt.

:)

Anonym sa...

Så artig, dette må jeg følge med på:)

Anonym sa...

Go Mirakel!

Dette var et spenstig og morsomt tiltak. Skal selvsagt heie på deg!

Får jeg lov å legge flyveblad rundt i postkassene til folk? :D

Anonym sa...

Så artig, snuppa!
Jeg er herved en snoker på den sida..! hihi.. Men forventer å bli holdt oppdatert uansett da! ;)
-Anne Berit

Støvkorn sa...

Allerede kommentarer :)

mirakel sa...

Tornerose: Så bra! :) Neste gang blir du premien.. ;)

Miriam: Syns vi er litt tøffe, for faren er jo stor for at dette ikke blir spesiellt populært. Men jeg krysser fingrene, selvsagt.

Legg flyveblad hvor du vil. Spre de utover byen! ;)

Anne Berit: Så morro at du også er her! Vi kommer nok til å snakke en del om det, så du får belage deg på en del oppdateringer, ja. ;)

Confiteor: Jepp. Nå må vi håpe noen faktisk prøver seg!

Anonym sa...

Hvis det ikke var for Mannen skulle jeg ha datet deg! Esquil var jo litt redd for at jeg var mann...

Jeg håper det kommer en fin fyr klikkende inn til deg.

Anonym sa...

Men hvorfor i alle dager på blogg.no!?

De annonserer på den sida, vet du:

Dukker
Hvor mye vil du betale? Utropspris: 1 krone på alle varer!
www.netthandelen.no

Anonym sa...

Hvis det er mulig å hente premien i Oslo, melder jeg meg gjerne på :)

Anonym sa...

Du er tøff du, søte Mirakel :)

Esquil sa...

thomas: you are a very good player!

(og få vet det like godt som meg...)

mirakel sa...

Kamikaze: Esquil trodde jeg var mann også, mener jeg.. og jeg er ganske så langt unna maskulin. ;)

Thomas: Ja, jeg så det der! Masse jentereklamer, merkelig nok. :p

Ellers drar premien gjerne til Oslo for å få deltakere, så det er bare å prøve seg. Men man skal jo være anonym, og det skal jobbes for å vinne hjertene til vennene mine. Så du får belage deg på litt arbeid. ;)

Maria: Det er faktisk litt skummelt. Man har jo ikke like stor leserskare som Esquil.. men vi krysser fingrene for at det blir morsomt. :D

Esquil: Ja, han er fryktelig sjarmerende, den karen..!

Anonym sa...

Du er tøff! Lykke til :-)

mirakel sa...

Beamer: Takk, takk! Jeg var jo den eneste single av oss i jentehuset mot slutten der, så var vel naturlig at jeg fortsatte leken... ;)

Anonym sa...

Tenk om det var dette som skulle til for å finne drømmemannen!

All mulig hell og lykke på veien med en diger kos fra meg!
*kooooooooooooooooooooooooooose*

Anonym sa...

Så inderlig jeg ønsker at et godt menneske dukker opp. En mann som kan elske deg for dine flotte kvaliteter og som du kan være KVINNEN for.

Litt sånn Delirium og Ken lykke.. :)

mirakel sa...

Camz: Det skal vel litt til, tror jeg. Jeg tør ikke håpe på mer enn at noen faktisk er villige til å konkurrere med meg som premie, jeg. :p

Ariadne: Delirium-og-Kent-lykke, ja..! Det hadde vært stas! Som sagt tør jeg ikke å håpe på slike store greier, men det hadde vært kult å få til en date..!

Anonym sa...

"Tornerose: Så bra! :) Neste gang blir du premien.. ;) " Oi, ble sånn skrekkbland fryd her.. iiiikk ;)

Anonym sa...

Argh! Det er ikke ofte jeg føler for å flytte fra Bergen, men nå tok jeg meg selv i å finne fram en banankasse eller to... :D

mirakel sa...

Tornerose: Jeg tenker det absolutt bør lages en Date My Friend 2, 3, 4 og 16 hvis det er vellykket. Og du er en strålende kandidat, synes jeg! :)

Bussemann: Jeg har plass til bananesker, bring 'em on! ;)

Anonym sa...

Flyttebil er bestilt, nå gjenstår bare å vinne "kampen".

Forøvrig er reklame behørig plassert på Bussbloggen! Lykke til, du skjønne!

mirakel sa...

Takk for bra reklame, Bussemann!

Gleder meg til å se kampen i morgen. Kjemp som om det gjelder livet. Kvinner liker slikt. ;)

Anonym sa...

@mirakel: Anonym, schmanonym.

I take thee at thy word:
Call me but love, and I'll be new baptiz'd;
Henceforth I never will be Thomas.

*bukker og forsvinner mystisk ut i sommernatten*

Anonym sa...

(@Esq: Nei, nei.)

mirakel sa...

Thomas: Slik en elegant mann! Dette imponerer.

*neier og myser ut i sommernatten*

Solskygge sa...

*Krysser fingre i massevis*

Men bare så det er sagt; jeg tar en kaffe-date med deg når som helst!
:o)

mirakel sa...

Sokken: Takk for kryssede fingre! :) Og en kaffe-date hørtes ikke dumt ut!

Solskygge sa...

Da blir det ihvertfall 1 date, selv om det ikke blir sånn ekte kjærleik ut av den. :o))

mirakel sa...

En vennedate er ikke til å kimse av. Venner er ofte mer langvarige enn kjæresterier... det er ihvertfall erfaringen min hittil (uten å virke for bitter).

;)