torsdag 12. juni 2008

Bloggpåfyll

Siden "Date My Friend" er i gang, klarer jeg ikke å gjøre stort annet enn å sjekke siden konstant, og å bekymre meg for "hvem-ville-vel-date-deg-kommentarer". Eventuelt ingen kommentarer i det hele tatt.

Så da fant jeg ut at et lite meme passer perfekt. Det holder bloggen i gang, i det minste.

Jeg ble tagget av bestesøster, og her er svarene mine:

1. For ti år siden gjorde jeg: For ti år siden var jeg en ekte, hardbarka fjortiss. Jeg kranglet med mamma og pappa stort sett hele tiden, dro på The Gathering uten data (men med lange blikk), fniste stort sett hele tiden og elsket konstant en eller annen. Da jeg var fjorten hadde jeg faktisk også min første store kjærlighet. Min Totto, faktisk. Vi elsket hverandre dypt og inderlig i hele tre måneder.

2. 5 ting på å-gjøre-lista mi i dag: I dag skal jeg prøve å pakke til en impulsiv tur til Lillestrøm i morgen (DDE-konsert, faktisk). Så skal jeg lakkere tånegler mens jeg prøver å ikke spy, lese litt i boken min, sjekke mail og så sove fryktelig søtt.

3. Snacks jeg liker: Dumt spørsmål. Jeg liker absolutt alt. I dag har jeg feiret feriepengene med stratos, brus og sprø mix. Og litt klær.

4. Ting jeg ville gjøre dersom jeg var milliardær: Jeg skulle gjerne ha svart at jeg ville donert bort alt til fattige barn i Afrika. Men, den gang ei. Jeg ville heller overøst familien min med penger. Så ville jeg overøst meg selv, og shoppet meg lykkelig.

Det kan hende jeg hadde kjøpt en gård (inkludert kjekke menn til å fikse dyr og annet som må fikses på en gård) og startet institusjon for rusmisbrukere sammen med vennene mine. Der skulle det vært gode lønninger!

5. Steder jeg har bodd: Lillehammer, Fredrikstad og.. ehm.. Sarpsborg.

Vel vel. Da var det gjort. Dere som vil fylle bloggen med pjatt, stjel i vei. Ellers får dere ha en strålende helg!

5 kommentarer:

R sa...

Jeg driver og flytter i vei..Ny bildeblogg på engelsk for meg, hvis du er i beit for lesestoff :-) : http://adifferentfword.blogspot.com

Jeg følger i spenning med på datejakten din, håper på action snart ;-)

R sa...

Og her kommer svaret på hvem jeg er, ville bare gi deg tid til å gruble litt ;-) Bugz fra ED/ Nirkatu, gjettet du det?

mirakel sa...

Hei, Nirkatu! Jeg så det når jeg så selvportrettet ditt. :) Takk for adressen, du skal lagres på bloglines i dette øyeblikk.

Håper alt går bra?

Klem

Anonym sa...

Joda, jeg overlever her i Junaiten. Blir mer og mer anspent jo nærmere det kommer 16.08., men utenom det har jeg det nokså bra. Er ikke helt sikker på om jeg kommer til å fortsette med Nirkatu-bloggen min, selv om jeg gjerne vil. Når jeg ikke har hjemmenett, blir det litt mange blogger å holde oversikt over. Fem-bloggen er jo grei nok ,siden den blir mer bilder og slikt. Men jeg prøver å lese her hos deg og søster så ofte som mulig!

mirakel sa...

Jeg liker ihvertfall fem-bloggen din også. Bilder liver opp litt, det! Og det er hyggelig at du fortsatt følger med meg, syns jeg.

Klem